aandacht

Hallo allemaal,

Onze dochter van 6 maanden kan zich erg moeilijk alleen vermaken in de box. Ze wil eigenlijk het liefs de hele dag bezig gehouden worden. Ze heeft last van erge dauwworm en een kenmerk van die kindjes is dat ze erg kort slapen. Onze dochter slaapt dan ook maar ± 1 uur overdag. Dus jullie zullen begrijpen dat als ze 's avonds naar bed gaat ik blij ben dat ik de tijd weer voor mezelf heb. Nu mijn vraag als ik haar in de box leg heeft ze het eigenlijk met 10 minuten wel gezien en zet ze het op een huilen en als er niet direkt op gereageert wordt begint ze werkelijk te krijsen. Is ze nu al verwend???En wat moet ik eraan doen???
Wie kan mij helpen???Alvast bedankt.
 
misschien verveelt ze zich? Ik merk bij mijn zoontje dat hij het leuker vindt op een speelkleed op de grond dan in de box, daar heeft hij ook meer ruimte om te rollen etc. Misschien dat je dat is zou kunnen proberen?
 
wissel ook steeds af met speelgoed zodat ze zich niet verveelt
Ons zoontje vind het op een speelkleed ook veel leuker
Misschien kun je de box af en toe midden in huiskamer neerzetten zodat ze van haar af kan kijken
Veel succes ermee
groetjes van Miranda
 
Misschien helpt het inderdaad om haar wat vaker op de buik op de grond te laten liggen, dan kan ze een beetje rondschuiven of lekker rondkijken. Het is inderdaad best wel een leeftijd dat ze wat meer gaan willen doen/bewegen. Mijn zoontje heeft dat ook, hij is ruim 6 maanden.

Succes, Michelle
 
Mijn dochtertje is ruim 6 maanden en zij vindt het in het wipstoeltje nu leuker dan in de box. Ze kan dan kennelijk veel meer zien en wil ook wel eens een beetje zitten. Ook leg ik haar wel eens op het boxkleed ergens middenin de kamer (wanneer de oudste een middagslaapje doet, anders kan het niet). Dit vindt ze vanwege de afwisseling heel leuk.
Misschien helpt het ook wanneer je van een afstandje tegen haar praat, zodat ze wel door heeft dat jij in de buurt bent, maar dat je niet meteen naar haar toe komt.
Ze is nog niet verwend, dat kan nog niet, maar ze kan al wel wennen aan het feit dat wanneer zij huilt, jij er meteen op reageert, of haar meteen oppakt.
Hopelijk heb je er iets aan.
Succes,
WIllemijn
 
Wisten jullie dat kleine kindjes die op een speelkleed op de grond liggen heel snel onderkoelt kunnen raken?? ook al heb je bv vloerverwarming. Ik wist het ook niet en ben er nu toch wel wat voorzichter mee....Ik wilde dit even laten weten omdat ik hoor dat jullie de kleine op de grond leggen op een speelkleed...Het heeft de te maken met de kou en tocht laag bij de grond.
 
Terug
Bovenaan