Aandacht...

A

Anoniem

Guest
Pffff Nog een week en dan ben ik weer heerlijk alleen thuis. Oma geeft Arjun de hele dag door aandacht, gek wordt ik er van. Ik voel me bijna overbodig. Straks kan Arjun niet meer zonder aandacht.

Ik wil het niet, maar ik durf er niks van te zeggen (zoals gewoonlijk) anders heb ik het weer gedaan. Ook denkt ze weer eens alles beter te weten.

Groetjes Rosita

Ha Rosita
Poeh heej... lastig hoor. Zeker omdat je bij haar inwoont en dus afhankelijk van haar bent. Hebben jullie het er nooit over om op jullie zelf te gaan wonen? Dit kan voor je man toch ook niet altijd fijn zijn... Wat vind die er van hoe zijn moeder doet?
Hoe was trouwens je weekje vakantie op Centerparcs? Lekker uit kunnen rusten?
Groetjes Veerle

Johan vind het allemaal prima. Maar gisteren is hij wel tegen haar in gegaan. Arjun huilde heel veel omdat hij honger had en slecht had gegeten. Ze bleef maar volhouden dat het zijn tandjes waren. Ze zegt ook altijd dat we hem te veel ioppakken. Maar zij geeft hem zo veel aandacht. Zaterdag waren we naar de efteling en ik moest Arjun verschonen, dus ik vraag haar of ze wist waar de wc was. Zij ze, doe het toch lekker hier. We zaten buiten op een terras. Ik zei nee dat doe ik niet. Toen zij ze weer wat maakt het uit, het is toch een baby. Ik haat discussies, zij vindt het leuk. (logisch, als je nietmand anders gelijk kunt geven).

We zijn druk bezig met sparen, het gaat niet lang meer duren voordat we op ons zelf kunnen gaan wonen.

Centerparcs was geweldig!!

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. En dat jullie druk bezig zijn met sparen voor een eigen huisje. Zal een hoop ergernis schelen.
Schiet het al op met de aangepaste babymeubels? En met je studiekeuze?
Ben wel erg nieuwsgierig hoor..
Groetjes Veerle

jeetje, kan me voorstellen dat jullie heel hard aan het sparen zijn voor een eigen huisje.
ik zou er ook absoluut niet tegen kunnen.
vind het knap dat je het zo goed volhoudt!

leuk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!

liefs marijke

pfffff wat lijkt me het moeilijk om niet je eigen plekje te hebben, om bij anderen (wie dan ook) in te wonen.

Heel knap dat jullie het al zo lang volhouden. Ik wordt na 4 nachtjes logeren van mijn  schoonmoeder al vervelend door het gebrek aan privacy.

Maar ik zou me geen zorgen maken over Arjun. Die zal echt wel weer wennen aan de nieuwe situatie straks en jullie zijn zijn ouders en dus echt NOOIT overbodig.

succes met sparen.

Terug
Bovenaan