aandacht???

Hallo allemaal (of degene die er nog over zijn hier dan...)

Sinds een weekje kan onze kleine man niet meer zo goed alleen spelen lijkt wel....
Zolang als ik langs zijn box sta en met hem speel is het goed maar zodra ik wegloop begint hij te miepen.... Ik dacht dat ze nu nog niet "verwend" konden worden maar het lijkt toch wel een beetje op aandacht trekken.
Of zou het ook kunnen zijn dat hij door afgeleid te worden minder pijn heeft. (Hij heeft nl. nog steeds heel veel last van "darmkrampen" en van zijn reflux) en zodra hij op zichzelf is de pijn meer voelt?
Weet soms dus niet of ik steeds naar hem toe moet gaan, hoe doen jullie dat?

Groet, Ester

Moeilijk! Ik heb ook het idee dat de beebs het dondersgoed weten dat ze je aandacht kunnen trekken met huilen etc. Als het echt niet uitkomt (aan het koken of ik moet zelf naar de wc of met Thijs bezig) dan laat ik Marijn gewoon jengelen. Alleen als ik zeker weet dat er niks aan de hand is he?! Geen vieze luier, geen honger, er zit niks klem etc. Maar erg lang laat ik hem ook niet huilen hoor! Maar soms kan het even niet anders. Dan moet ie gewoon effies wachten......
En in deze fase kunnen ze sowieso maar heel kort zelf spelen. 10 minuten is voor Marijn de max!

Terug
Bovenaan