Aangeboden gekregen!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Moet je horen wat gaaf!
Wij hebben van mijn schoonouders een tripje naar Euro Disney aangeboden gekregen, omdat mijn schoonvader 65 word..nemen ze ons, de kids  en mijn schoonzus, zwager en kids een midweek mee!!!
Super leuk toch..we gaan wel pas in de mei vakantie maar toch...Ws met de trein met z'n allen, en een hotel op het park..
Lekker vooruitzicht..

Groetjes Rina

Hoi Rina,

Ik ben jaloerssssssssssssssss. Wat ontzettend gaaf zeg. En wat zullen jullie genieten. Echt super lief van je ouders!! Wij gaan normaal elk jaar naar euro Disney voor 3 dagen maar zijn nu dus twee jaar niet geweest. 1 jaar was ik zwanger en 1 jaar was Marissa te klein. Maar volgend jaar willen we wel echt weer gaan want ik mis het zoooo. Het is daar echt een groot feest.

groetjes Linda

Ben ik best een beetje jaloers..... ik wil echt over een paar jaar naar Eurodisney, zo ontzettend leuk!
Maar ik gun het jullie van harte, nu lekker genieten van de voorpret

groetjes Maris

Wat ontzettend gaaf! Wij zijn ook ontzettend fan van disney! De laatste keer dat we er waren was met mijn ouders, 25 jaar getrouwd, in deze periode. Helemaal leuk in kerstsfeer. We hebben ons voorgenomen om, als Ilona oud genoeg is om er besef van te hebben, er echt nog wel een keer terug te gaan in deze periode.
Over 2 jaar zijn mijn ouders alweer 35 jaar getrouwd en mijn moeder heeft laten vallen dat ze van plan zijn om dan weer met zijn allen te gaan. Het duurt nog even, maar ach, dan heb je ook wat toch?

Jij in ieder geval alvast veel voorpretplezier!

liefs miranda

Hallo,

ooohhh, das idd heel erg leuk zeg!! Jullie zullen wel lekker gaan genieten met zn allen, en terecht tuurlijk!
Alvast heel veel plezier!

Liefs Debby.

Hoi Rina,

Wat ontzettend gaaf zeg...!! Helemaal leuk!!

Wij zijn een aantal jaren ook geweest met mijn ouders, broer+vrouw.. maar wij hadden allemaal nog geen kinderen... Lijkt mij ook erg leuk als ze wat ouder zijn om dan weer met z'n allen te gaan!!!
Nu er lekker naar toe genieten..toppie!!

gr. Ilone

Zo gaaf!!!! Geef mij ook van die schoonouders!

Je hebt in ieder geval wat om naar uit te kijken.
Echt heel leuk.

En ik heb ook lieve schoonouders hoor....wij gaan 5 december een week naar landal met mijn schoonouders. Hebben hun ook geregeld.

Geniet alvast van de voorpret en als het zover is effe wat foto'tjes showen!

Groetjes Jiska

LEUK LEUK LEUK

das pas een goed vooruitzocht he
kun je lekker naar toe leven

groetjes moekje

Terug
Bovenaan