aangekomen?

Hoi meiden,
ben benieuwd of jullie al zijn aangekomen?ik ben nu 2 kg aangekomen,bij de eerste was ik al 5 kg aangekomen bij 14 weken,ben nu ruim 15 weken zwanger.
liefs jootje

Ik ben niks bij en niks af....

ben zaterdag 16 weken zwanger.

Denk dat dit komt omdat ik kleinere porties verspreid over de dag eet, omdat ik het anders niet op krijg....

liefs

Ik ben vandaag precies 18 weken.
En ik durf net te zeggen wat ik aangekomen ben in die tijd.
Dat houdt ik echt niet bij.
Het zal wel wat kilootjes zijn want ik heb al een behoorlijke buik, gestopt met roken ect ect.
Ach...

Ik ben vandaag ook precies 18 weken en gisteren heb ik weer controle bij de vk gehad. Ik zit eindelijk weer op mijn startgewicht (was behoorlijk afgevallen de eerste weken en erg mager geworden)!!! Blij dus. Nu kan het aankomen beginnen...haha. Ben benieuwd hoeveel ik ga aankomen, want mijn eetlust is weer helemaal terug.

Ik ben vandaag ook precies 18 weken en gisteren heb ik weer controle bij de vk gehad. Ik zit eindelijk weer op mijn startgewicht (was behoorlijk afgevallen de eerste weken en erg mager geworden)!!! Blij dus. Nu kan het aankomen beginnen...haha. Ben benieuwd hoeveel ik ga aankomen, want mijn eetlust is weer helemaal terug.

a.s. zaterdag ben ik 15 weken! Maar goed, ben nu 3,5 kg aangekomen....
Ik ben daar wel blij mee want ben nou niet een van de grootste..beter nog..ben heel tenger!
Ik kan nauwelijk aankomen, eraf gaat makkelijker!

Terug
Bovenaan