A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
Frustrerend gevoel de laatste tijd. Ik ben best wel aangekomen, vooral bij mijn buik is dat te zien.
Ik eet en ik eet en ik eet en ik eet, word er gek van:-(
Ik heb geen idee hoe zwaar ik ben maar wil ik liever ook niet weten.
Mijn vriend zegt de hele tijd: schat je ziet er goed uit, je bent niet dik. Hij geeft wel toe dat ik een buikje heb gekregen. Ik weet dat hij altijd eerlijk tegen mij zal zijn als het echt uit de hand loopt.
Maar ik wil zo graag wat minder eten maar al dat lekkers kan ik niet weerstaan:-(
Mijn vriend eet ook best veel, de hele dag en nacht door maar hij kan het hebben.
Hij blijft dun.
Ik wil zo graag mijn eetpatroon veranderen maar weet niet hoe, vooral omdat mijn vriend gewoon lekker door blijft eten. Ik kan het hem niet gaan verbieden.
Ik wil gewoon niet meer zo zijn als vroeger.
Sorry voor mijn geklaag, ik moest het ff kwijt.
Hebben jullie verder een leuke dag gehad vandaag?
Liefs Ram24
Frustrerend gevoel de laatste tijd. Ik ben best wel aangekomen, vooral bij mijn buik is dat te zien.
Ik eet en ik eet en ik eet en ik eet, word er gek van:-(
Ik heb geen idee hoe zwaar ik ben maar wil ik liever ook niet weten.
Mijn vriend zegt de hele tijd: schat je ziet er goed uit, je bent niet dik. Hij geeft wel toe dat ik een buikje heb gekregen. Ik weet dat hij altijd eerlijk tegen mij zal zijn als het echt uit de hand loopt.
Maar ik wil zo graag wat minder eten maar al dat lekkers kan ik niet weerstaan:-(
Mijn vriend eet ook best veel, de hele dag en nacht door maar hij kan het hebben.
Hij blijft dun.
Ik wil zo graag mijn eetpatroon veranderen maar weet niet hoe, vooral omdat mijn vriend gewoon lekker door blijft eten. Ik kan het hem niet gaan verbieden.
Ik wil gewoon niet meer zo zijn als vroeger.
Sorry voor mijn geklaag, ik moest het ff kwijt.
Hebben jullie verder een leuke dag gehad vandaag?
Liefs Ram24