Aangekomen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Frustrerend gevoel de laatste tijd. Ik ben best wel aangekomen, vooral bij mijn buik is dat te zien.
Ik eet en ik eet en ik eet en ik eet, word er gek van:-(
Ik heb geen idee hoe zwaar ik ben maar wil ik liever ook niet weten.
Mijn vriend zegt de hele tijd: schat je ziet er goed uit, je bent niet dik. Hij geeft wel toe dat ik een buikje heb gekregen. Ik weet dat hij altijd eerlijk tegen mij zal zijn als het echt uit de hand loopt.
Maar ik wil zo graag wat minder eten maar al dat lekkers kan ik niet weerstaan:-(
Mijn vriend eet ook best veel, de hele dag en nacht door maar hij kan het hebben.
Hij blijft dun.
Ik wil zo graag mijn eetpatroon veranderen maar weet niet hoe, vooral omdat mijn vriend gewoon lekker door blijft eten. Ik kan het hem niet gaan verbieden.
Ik wil gewoon niet meer zo zijn als vroeger.

Sorry voor mijn geklaag, ik moest het ff kwijt.

Hebben jullie verder een leuke dag gehad vandaag?

Liefs Ram24

Hey meis!!!!
Ik heb datzelfde probleem, ik eet dan niet zoveel, gewoon wanneer ik moet eten, en mijn man die vind mij ook nog steeds niet dik( was eigenlijk iets wat te mager, voordat we zwanger wilde worden),....af en toe heb ik van die dagen dat ik dan echt besluit om wat minder te gaan doen, zodat ik weer in mn oude broeken pas,...maar dan komt er toch weer iets in mn hoofd van: meis je wil zwanger worden, dus geen gekke dingen doen!!!Ik bedoel niet dat jij gekke dingen doet ofzo, maar geniet van het leven, en ga niet lijnen als je een kinderwens heb, strax ben je zwanger en dan is het toch zonde van de tijd geweest???Als je strax een hummeltje heb, heb je genoeg tijd om weer wat aan je figuur en eetpatroon te doen!
Enne,..je klaag absoluut niet!!!!!!!!!!!!!
Heel veel liefs Nance

Hey nance

Weet je, ik wil ook niet te mager worden.
Ik weet wel een paar jaar geleden was ik in drie a vier weken 15 kilo kwijt. Woog toen 56 kilo. Dat vond ik toen erg mooi en voelde me daar erg prettig bij. Geen vet rol, alleen maar een klein rolletje. Ik hoefde me toen niet druk te maken van o wat ben ik dik. Ik wil echt niet meer naar 56 kilo. Ten eerste staat het mij niet en ten 2e vinden mensen het lelijk.
Ik weet ook dat ik niet te extreem moet doen of er heel erg mee bezig zijn want mijn kinderwens is groter. En dik word je dan toch wel.
Maar toch, vind het een vervelend gevoel snap je?
Mijn vriend wil graag zwemmen met mij maar ik hou dat tegen want vind dat ik eerst wat kilo'tjes kwijt moet.
Pfff is echt lang geleden dat ik me zo gevoeld heb.
Ik geniet nu ook veel meer van het leven, vooral nu ik met mijn vriend in gelderland zit en daar graag wil wonen. Alleen gewicht en dikke buik krijgen dat blijft altijd wel een groot ding:-(

Vind het trouwens super dat je reageerde!

Liefs

Mschien zijn we allebei gewoon wel zwanger omdat we zo over het dik zijn aan het over nadenken zijn,...was ook een van de symptomen die ik had bij alle zwangerschappen:)
En ik snap jou heel erg goed!
Liefs nance

Dat zou pas een wonder zijn als ik zwanger blijk te zijn! En natuurlijk hoop ik voor jou dat je ook weer zwanger bent en dat je een mooie, fijne zwangerschap mag krijgen!
Ik duim echt heel erg met je mee!
En vind het fijn dat je me begrijpt!
Oja, vandaag zag ik alleen maar baby kleren, maxicosi, badje, etc etc. En ik moest gewoon kijken! Kon niet doorlopen gewoon, erg he!

Liefs

Idd, zu misschien een wonder zijn, maar een baby krijgen is ook een wonder en de wonderen zijn de wereld nog niet uit,...zo jeetje wat een zin hahaha!!!
Mar goed,..ik heb dat ook welus, maar dan bij zwangere vrouwen,...dan kan ik zo blijven staren, dat ik echt tegen mezelf moet zeggen,..NANCE,..loop door hahahah!!!Ik duim ook heel erg dat je snel zwanger bent!!!
Dikke kus

Ukkie in je buik is zeker een wonder!
Maar ik herken het helemaal:) staren naar zwangere meiden/vrouwen, even spieken bij een baby in een wagen:) vandaag ook een klein kindje in een wagen en hij pakte mijn vinger vast en kwam een lach op zijn gezicht:) en een baby, zo schatig:)
Kindjes maken mij sowieso gelukkig:)

Liefs

Hi Ram24,

Herkenbaar;) Kan de Prenatal, de babykleertjes bij de Hema en H&M ook niet voorbij lopen zonder er even tussen te neuzen. En koop met alle plezier kleertjes voor baby's van vrienden en familie;)

Wat mij overigens helpt om een beetje op mijn gewicht te letten (want ik houd ook van eten) is door te minderen met alcohol (kan ik er alvast aan wennen als het straks helemaal niet meer mag;)), snelle en magere wokmaaltijden te eten en als ik dan toch wil snacken popcorn of sojazoutjes te eten. Scheelt toch weer! Misschien heb je er wat aan. Oja en groene thee helpt ook!

Succes ermee!!

Roos

Terug
Bovenaan