aangemeld bij moeders voor moeders

Hai meiden,

Ik heb mij aangemeld bij moeders voor moeders en ben er erg over te spreken....
Volgende week komt de meneer mijn volle urine flessen ophalen dus ik ben benieuwd.
De mevrouw van moeders voor moeders deed nog een test en die was positief, dus dat houdt in dat ik voldoende van het HCG-hormoon heb om mee te doen.
Ook heeft ze me goed uitgelegd over het gebruik van het medicijn voor afvallen. De artsen misbruiken gewoon het medicijn, en helaas is het zo dat artsten gewoon een recept uitschrijven en dat je dus het medicijn gewoon bij de apotheek kunt halen. En is dus het zelfde medicijn wat gebruikt wordt voor de behandeling van vrouwen die zwanger willen raken, en daar doe ik het dus voor.
Stel je voor dat er te weing urine wordt ingezameld dan kunnen straks een grote groep vrouwen geen behandeling aangaan omdat er geen medicijn gemaakt kan worden, of dat het heel kostbaar wordt.
Dus ik raad het iedereen aan om gewoon mee te doen met Moeders voor Moeders.
Het is een hele kleine moeite en je krijgt nog leuke kadoootjes ook.
Mooi meegenomen
Bedankt nog voor jullie reacties.
Gr, Carolien
 
Hoi,

Ik heb ook meegedaan. Laatst las ik op een ander forum een reuze bedankje van een moeder die door MvM zwanger was geworden. Kijk daar doe je het voor.
Dan kunnen andere ook genieten van het zwanger zijn en plassen in een potje is een kleine moeite.

Groetjes

 
Ik heb ook meegedaan en vond het inderdaad een kleine moeite.
Ik heb zelf het medicijn gelukkig uiteindelijk niet nodig gehad, maar heb wel andere medicijnen moeten gebruiken om zwanger te worden en weet dus een beetje hoe frustrerend dat is.

Ik zou iedereen dus willen aanbevelen mee te doen!

N.
 
Hoi Carolien en Pebbles,

Kijk, daar sluit ik me volledig bij aan! Dat hysterische gedoe over dat MvM achterbaks zou zijn en misbruik zou maken. Ze kunnen er zelf gewoon niks aan doen! Fijn dat jullie er ook zo over denken!!

Groetjes,

Isabella
 
Ik heb gekeken op de site van moeders voor moeders. Ik wilde ook mee gaan doen, maar ze halen in de provincie groningen geen urine op. Dat vind ik eigenlijk best wel raar. maar ja, ik weet zo langzamerhand wel dat ik in een uithoek woon.

Groetjes Esther
 
Ik vind het van sommige inderdaad ook overdreven. Weegt het feit dat ze het ook voor afvallen gebruiken nou daadwerkelijk op tegen dat je misschien 1 vrouw helpt zwanger te worden?

Nee, ik vind het belangrijk dat ik anderen ermee help die meer moeite hebben om zwanger te worden dan ik, ja toch?!

Groetjes
Een MvM fan :)
 
Terug
Bovenaan