Aangemeld bij moeders voor moeders

TWD

New member
Net een gesprek gehad met iemand van moeders voor moeders en heb nu dus alle spullen in huis, kan gaan sparen.
Leuke armband gekregen en een tas hanger omdat ik het zelf weg moet brengen. Is nog geen 5 minuten rijden dus dat valt reuze mee.

 
Leuk he die armband en tassenhanger! Alleen wacht ik nog even met om doen.. aangezien nog niemand weet dat ik zwanger ben:) ik ben ook al druk aan het sparen, afgelopen woe voor het eerst de kratten omgewisseld.

 
Bij mij weten de meesten het wel en ach de rest zal waarschijnlijk toch niet weten waar ik het vandaan heb en waarom, meesten zijn nog niet zover dat Zr. Kinderen willen laat staan vaste relatie haha. Ik mag maandag of dinsdag voor de eerste keer inleveren, woensdag wordt het bij de verzamelplek opgehaald.

 
Ja bij ons zijn er wel al kinderwensen in de omgeving.. en die zullen het druppeltje wel herkennen.. ik wacht er nog maar even mee.
Ik doe het graag voor de meiden die het nodig hebben maar het is wel een gedoe vind ik.. mja nog 8 weken te gaan hahaha.. klinkt nog zover weg..
 
hier ook aangemeld heb aanstaande woensdag intake en kan dan los... zo kun je toch mooi wat terug doen!
 
Terug
Bovenaan