Aangemeld moeders voor moeders...

Hey meiden,

Ik heb me zojuist aangemeld voor moeders voor moeders omdat wij ook niet vanzelf zijn zwanger geraakt, welliswaar zonder Pregnyl maar met IUI.
Ik vind het echt zoooo belangrijk dat iedere zwangere vrouw (als het kan) mee doet!

Ik hoop dat er hier ook meerdere dames zullen zijn die zich zullen in gaan schrijven want er is echt een scheeuwend tekort aan Pregnyl en tsja....Je gunt het toch elke vrouw om zwanger te mogen zijn!

Liefs Lynn.
 
ik heb bij alle 3 de zwangerschappen meegedaan ik wordt zelf heel erg makkelijk zwanger 2 keer in de eerste poging en 1 keer in poging nummer 2 dus gewoon super snel maar ik besef me eigen ook heel erg goed dat het niet bij iedereen zo is dus iedereen gewoon mee doen je kunt er andere mee helpen en het is zo'n kleine moeite
 
Heb net 15 weken ingezameld. Vorige week hebben ze de laatste flessen opgehaald. Ook ik ben zelf snel zwanger geraakt en weet dat er vrouwen zijn die hier helaas langer over moeten doen en het is een kleine moeite om een steentje bij te kunnen dragen dat ook hun een kleintje kunnen krijgen. Lynn heel veel succes met je zwangerschap
 
Ik ben ook sinds vrijdag bezig, gister eerste keer ingeleverd, moet het zelf wegbrengen en het wordt op woensdag daar weggehaald.

Succes
 
Hoi,

Ook ik doe mee aan moeders voor moeders, idd een kleine moeite! Ik werd net gebeld door mvm om me o.a. te vragen hoe het tot nu toe ging ik zei dat het opzich wel goed ging , maar deze zwangerschap behoorlijk last van misselijkheid heb en dus helaas niet elke plas inzamel omdat ik de flessen erg vind stinken en ik dan steeds aan het overgeven ben, ze gaf me als tip om de nieuwe fles voor gebruik (met de dop eraf) 10 minuten buiten te zetten zodat de geur wat minder sterk is ga ik zeker doen!! Kan ik hopenlijk nog meer inzamelen!!

En Lynn nogmaals gefeliciteerd!!!
 
Hoi Lynn,

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Het is een kleine moeite en wie weet help je iemand ermee.
Ik heb de vorige zwangerschap, die eindigde in een miskraam, vanaf 6 weken meegedaan. Nu hoop ik de hele periode mee te kunnen doen.

Liefs,

Vlinder
 
Ja vibt ik supper belangrijk vint gewoon dat dat een eis is als je op deze manier zwaner woord en zekkers met dat pregnyl te kort pppfff suc6 lynn ga ook aan melden
 
Terug
Bovenaan