Aangenaam jonge moeders

Hallo allemaal,

Nieuw op het Forum dus ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Senna en ik ben 19 jaar oud. Ik weet sinds 28-12-07 dat ik zwanger ben van mijn  eerste kindje. De zwangerschap kwam totaal onverwacht maar ik ben er en ontzettend blij mee. mijn partner gelukkig ook. Op dit moment dus bijna 12 weken zwanger, de uitgerekende datum is 08-09-08. Erg spannend allemaal. Gisteren voor de echo geweest en alles zag er perfect uit. Een zeer beweegelijk kindje bevind zich in mijn bolle buikje. Ik zou graag berichten lezen van meer jonge moeders. En zal vast vaker een berichtje Achterlaten op het forum. Aan iedereen die zwanger is wil ik zeggen; gefeliciteerd en geniet er vooral van!

Liefs Senna

Hey Senna,
Ik kan me helemaal vinden in je verhaal. Ook ik kwam er (begin januari) achter dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Totaal onverwacht maar zeker niet ongewenst! Ik ben nu net 20 en studeer nog vollop. Aangezien ik de 15e van september ben uitgerekend zit ik eraan te denken om er een jaartje tussenuit te stappen. Studeer/werk je zelf ook nog?
Wat is die eerste echo trouwens leuk he? Ik heb hem zelf afgelopen dinsdag gehad. Dan is het ineens zo echt! Dan kan je er eigenlijk toch alleen nog maar wat genieten?
Alvast succes nog met je zwangerschap!

Liefs,
Lotje

Terug
Bovenaan