Aangenaam kennis te maken!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal me even netjes voorstellen. Ik wil net als jullie ook graag mama worden. Ik ben 23 jaar, heb 5 jaar 'verkering' met mijn vriend en woon daar al 2 jaar van samen.  Ik ben  2 maanden geleden gestopt met roken, iets wat ik eigenlijk niet had verwacht, en afgelopen week hebben we de knoop doorgehakt (nou ja, de pil weggegooid) en besloten dat we het voor het 'echie' gaan doen. Oefening baart hopelijk niet alleen kunst.

Ik heb nu al een aantal dagen een beetje rondgekeken op dit forum en ik had al zoveel nuttigs gevonden (oa over kinderopvang) Dat ik dacht, laat ik me maar aanmelden. Dan kun je in ieder geval elkaar steunen enzo. En je kan lekker vrijuit praten. Ik wil het namelijk niet publiek maken dat ik gestopt ben met de pil.

hi Sunrise,

welkom bij de club zou ik zeggen. Ik ben guppie 25 jaar heb ook 5 jaar verkering. Ben 3 weken geleden getrouwd. Wij zijn ook sinds juni bezig voor het echie. Wel spannend iedere maand weer afwachten of de rode duivels op visite komen. Ik hoop dat het voor jullie snel gaat lukken. Ik duim in iedergeval voor jullie

dikke zoen van guppie

Hai Sunrise

Welkom hier, het is hier echt heel gezellig en je zal je gauw thuis (en verslaafd) voelen.
Ik ben Annet, 21 bijna 22 jaar oud, en in ronde 8 voor de eerste baby. Ik ben een jaar getrouwd met  mijn mannetje waar ik al bijna 7 jaar "verkering" mee heb.
Ik duim voor je dat je snel tot de gelukkigen behoort!!!

Veel liefs Annet

Hai,

bedankt voor jullie succes-wensen. Jullie natuurlijk ook veel succes toegewenst en een hoop geluk. Want ik denk dat we dat  ook zeker  nodig hebben.

Kus Sunrise

Terug
Bovenaan