Aangenaam

goedenmorgen,

Ik dacht ook maar ff op het forum kijken.
Mijn naam is Anneke en ik ben 25 jaar... in december word ik 26.
Ik woon samen met mijn vriend en we zijn zwanger van ons eerste kindje.
op 26 maart ben ik uitgerekent.

We vinden het allebei erg spannend. en kijken uit naar de 20 weken echo op 11 november.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel een beetje tegenop zie. ivm eventuele dingen die mis kunnen zijn...

Verder gaat hier alles prima, ik begin eindelijk een klein buikje te krijgen.. en heb geen last gehad van kwaaltjes... alleen maar van zwangerschapseczeem. dat is inmiddels ook weg gelukkig

hoi hoi

welkom op het forum en gezellig dat je mee kletst
hoe meer zielen hoe meer vreugd.
ik ben 25 maart uitgerekend van mijn eerste kindje en heb 4 november de 20 weken echo.
erg spannend en wachten duurt lang he?

verder weinig kwaaltjes alleen af en toe flinke hoofdpijn.
geniet van je zwangerschap/

Hoi anneke,

Wat leuk! ik ben ook 26 maart uitgerekend, en heb dan vrijdag 12 novemberg de 20 weken echo.

Fijn dat alles lekker loopt,
Ik heb verder niet echt last van kwaaltjes alleen behoorlijk last van mn rug e.d. en vanavond naar de vk dus kijken wat hij er van zegt.

Liefs Mini

van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Ik ben 30 maart uitgerekend (de echo gaf 1 dag eerder aan) en heb op 12 nov mijn 20 weken echo.

Hier zijn de kwaaltjes een eind over alleen nog 's middags even een dipje van moeheid.

Gr. jajo

Hoi,

Gefeliciteerd!
Ik ben 4mrt uitgerekend van ons 4e kindje en ben 28jaar!
Hier vallen de kwaaltjes ook wel weer mee, heb alleen veel last van spataders op mijn linkerbeen, wordt elke zwangerschap erger, maar ja, zo heeft iedereen iets he!
Leuk he dat buikje!! Ik moest de 1e keer ook bijna 5mnd wachten voor je het zag, nu is het al overduidelijk,,haha
Veel plezier en succes met de 20wk echo!
Liefs MJ

Hoi,

Gefeliciteerd!
Ik ben 4mrt uitgerekend van ons 4e kindje en ben 28jaar!
Hier vallen de kwaaltjes ook wel weer mee, heb alleen veel last van spataders op mijn linkerbeen, wordt elke zwangerschap erger, maar ja, zo heeft iedereen iets he!
Leuk he dat buikje!! Ik moest de 1e keer ook bijna 5mnd wachten voor je het zag, nu is het al overduidelijk,,haha
Veel plezier en succes met de 20wk echo!
Liefs MJ

Hoi, gefeliciteerd, ik ben zwanger van mijn derde en uitgerekend op 5 maart. Ben in het begin heel misselijk geweest, maar nu barst ik van de energie. En die spataders waar MJ het over heeft, die heb ik idd ook en het wordt steeds erger. Maar verder mag ik niet klagen.
Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan