aangename verrassing en een nieuw schema

Hoi meiden

Vanmorgen het onbekende schema Gent opgehaald bij de gyn. Het bestaat alleen maar uit pillen. Ze gaan een cyclus nabootsen, zonder eitjes. Heel spannend.
Het bestaat uit progynova en progestan, ze gebruiken dit ook als vrouwen een heftige overstimulatie hebben gehad (ja, heb daar ervaring mee)
Dus op dag 1 van de RD ga ik beginnen met progynova, op dag 10 een echo om de dikte van het slijmvlies te meten (moet minimaal 7 mm zijn) als dit dik genoeg is progestan, bellen om een afspraak te maken voor het ontdooien van de eskimootjes (cryo's) en dan wachten..... wachten...... en nog meer wachten.
De aangename verrassing is de eisprong, die ik volgens de gyn niet kon krijgen deze cyclus. hihihihihi..............
Gisteren gevoeld en zelf getemperatuurd. Erg gaaf. Ik heb geen enkele illusie dat het wat wordt, maar wel mooi dat ik mijn lichaam beter ken dan de gyn.
Hij was aangenaam verrast vandaag. Heb met hem dit besproken, schema's gepakt van de iui's en ja...... het klopt. Hij heeft het te snel afgeblazen. Ben blij dat ik toch een beetje gelijk had vorige week, jammer dat er toen niet naar met geluisterd is.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Gelukkig had je dan toch gelijk!! Maar wel balen dat je gyn het idd te vroeg heeft afgeblazen, maar goed daar kan je niks meer aan doen.
Nu maar hopen dat het Gent schema zijn vruchten zal afwerpen!! Ik hoop het voor jullie. succes ermee. We horen wel hoe het ermee gaat.

Gr Ester

hoi Lydia,

Wat kennen wij ons lichaam toch goed he.....
Mijn gyn. zegt ook altijd... Ik kan jou niks meer wijs maken. haha.
Nou spannend allemaal zeg. Ik hoop dat dit mag lukken voor je.
Jij hebt onderhand wel een keer goed nieuws verdiend!!!

Ik duim voor je.
Liefs,
mama Peet

Hoi meid,
Wat spannend allemaal.

Volgens mij kunnen wij straks zo allemaal in het ziekenhuis als gyn beginnen want er zijn er veel van ons die bijna meer weten dan de gyn zelf hihihi
Maar van de andere kant is het ook helaas dat we er zo veel van weten, als je er niets over weet dan zit je er ook niet midden in ....Ach ja, het is niet anders he..

Nou meid ik wens je iig heel heel veel succes en hoop snel op een positief bericht van je!

Dikke knuf Niekje

hoi allemaal

Bedankt voor de reacties. Ik heb de medicijnen in huis en moet er eigenlijk hard om lachen. De progestan kennen de meesten wel, maar de progynova niet. Dit laatste gebruiken ze voor vrouwen in de overgang, tegen opvliegers enzo. Ik zag bij de apotheek al op het doosje staat "overgang" en zei dat dat niet klopte. De dame achter de balie snapte mijn reactie hierover en moest er ook wel om lachen. Het ziet er uit als een strip van de pil. Wat een feest. Het enige verschil is dat het dus ook anders gebruikt kan worden. In mijn geval voor het opbouwen van het slijmvlies.
Ik zie er de humor wel van in.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan