Aangenomen bij een andere baan...

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi,

Enige tijd geleden kon ik jullie melden dat ik een nieuwe baan had gevonden voor 2 dagen in de week (wel lange dagen, ruim 10 uur of meer op een dag). Maar ik kreeg steeds geen datum te horen wanneer ik nou precies kon beginnen en ik moets weg bij mijn tijdelijke baan. Ik was het allemaal zo zat, dat ik maar weer verder ben gaan zoeken.

Donderdag op gesprek geweest en morgen kan ik beginnen! Het is voor 24 uur per week, de donder-, vrijdag en zaterdag. Op kantoor, administratie, peroneelszaken, ondersteuning plan en bedrijfsbureau etc etc. Een hele afwisselende functie bij een heel leuk en goed bedrijf. Ik krijg  meteen een halfjaar-contract.  Goede voorwaarden etc en goede prestatie's worden daar ook goed beloond. Het is een pittige functie, maar daar is het salaris ook na. Straks het contact gaan tekenen, ze moeten een kopie van mijn diploma hebben, dus dat moet ik nog gaan zoeken .

Ik laat wel even weten hoe de eerste werkdag was morgen.

Groetjes, Marieke

Dus niet bij de weg en kortere dagen (neem ik aan). En wat snel al, morgen beginnen!
Met die werkdagen hoef je Lyanne ook maar 2 dagen naar het kdv te doen, of niet? Zou wel fijn zijn, toch?!
Nou, veel succes morgen!

Ellen m v Julian

Zoo, da's snel allemaal! Heel veel succes morgen!
Liefs Nelleke

Yeah! Gefeliciteerd met je nieuwe job!
Ik hoop dat je het er erg naar je zin zal hebben.

Groetjes van Cissy

Gefeliciteerd hoor!
Veel plezier met je nieuwe baan!!

liefs jen

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super voor je, ik hoop dat je het er
naar je zin zal hebben!

Mo22

Heel veel succes op je nieuwe baan.
Het klinkt allemaal erg leuk en heb je er erg veel zin in.

Ik ben benieuwd hoe je eerste werkdag is bevallen.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan