Aangepaste lijst

Hoi meiden,

Nou hierbij weer de aangepaste lijst. Wijzigingen kun je hieronder zetten.

Ben net terug uit Egmond, het was heerlijk alleen zat het weer niet echt mee... en ik heb net een Valentijnscadeau gekregen van mijn man.. we gaan volgende week 4 dagen kuren in een kuuroord in Nijmegen! Wat heerlijk he?! Ook ben ik net even naar het ziekenhuis geweest. Het zat me toch niet lekker dat ik helemaal geen kwalen meer heb en ik kon meteen langskomen. Gelukkig zag het er nog steeds goed uit! Woensdag ben ik 8 weken.. Gaat al hard richting de 12 hoop ik...

Esmeralda.. nogmaals gefeliciteerd! Je bent van de lijst!

X F.

Annemarie, 26 jaar, cur 6-1-05, bezig sinds okt 04, NOD 4 maart
Bernadette, 28 jaar, mk 03-12-04,cur. 10-12, bezig sinds sept.04, NOD 3 mrt
Biate, 27 jaar, cur 21 sept. en cur 10 dec bezig sinds juni 04, NOD 4 maart
Bibi, 29 jaar cur 19/10 en 18/1, bezig sinds april 04, NOD ???
Caroline, 40 jaar, mk jan/febr 04, NOD 18 feb
Chantally, 37 jaar, mk 3-08-04, bezig sinds april 04, NOD 11 maart
Corina 33 jaar, bezig sinds maart 03, mk in feb, nov en dec 04, NOD 12 maart
E, 29 jaar, mk 30-7-04, bezig sinds jan 04, NOD ???
Gitta, 30 jaar, mk okt 04 en jan 05, bezig sinds aug 03, NOD 4 feb
Hilde, 27 jaar, 3x MK gehad afg. jaar, bezig sinds sep 03, NOD 22 feb
Inge, 30 jaar, bezig sinds febr.03, 1 jr.med. molen, 27 dec.mk, NOD 27 feb
Ingrid, 32 jaar, mk nov 03/mrt 04, bezig sinds mei/jun 03, NOD ???
Joyce23, 23 jaar, mk 2-8-04, bezig sinds dec 02, NOD ??
Joyce, 29 jaar, mk 13-08-04 en 01-11-04, bezig sinds mei 04, NOD 11 maart
Jytte, 23 jaar,mk 10-11-04, bezig sinds feb 04, NOD ???
Mariska, mk 29-01-05, bezig sinds sep 04, NOD ???
Marja, 25 jaar, bbz 23-6-04, bezig sinds feb 04, NOD ???
Marjon, 32 jaar, mk 21-9-04, bezig sinds juni 2004, NOD 17 feb
Monique2, 30 jaar, BBZ aug 03, mk mei 04 & dec. 04,bezig sinds mei 02, NOD ?
Pascalle, 24 jaar, mk 25-9-04, bezig sinds dec. 03, NOD 13 feb
Po, 32 jaar, mk 18-09-04, bezig sinds maart 04, NOD 16 feb
Renske, 26 jaar, mk 24-10-04, bezig sinds juli 04, NOD 17 feb
Ris, 29 jaar, mk 24-10-04, bezig sinds jan 04, NOD 26 feb
Shir, 27 jaar, cur 02-11-04, bezig sinds juli 04, NOD ± 21 feb
Simone, 29 jaar, mk 20-12-04, bezig sinds maart 04, NOD ???
Sweety1974, 28 jaar, mk 6-12-04, bezig sinds juni 04, NOD 28 feb
Syl, 28 jaar, mk 20-12-04, bezig sinds aug. 03, NOD 20 feb
Sylvia, 37 jaar, cur. 8 nov, bezig sinds juni 04, NOD 20 feb
Yvon, 32 jaar, mk 15-6-04, bezig sinds aug 04, NOD ??

Hé F!

Lekker dat je een fijn Valentijnsnachtje hebt gehad. En dan 4 dagen kuren in het Sanadome (neem ik aan?), lekker hoor. Ik kom uit Nijmegen, en ben er een paar keer wezen kuren met moeder en zusje, zwaar relaxt! ;-)

Fijn dat je meteen in het ziekenhuis terecht kon, dan ben je weer een stuk geruster. Voor je het weet ben je de 12 weken voorbij en dan komt het helemaal goed!

Liefs,
Marjon

Hoi Marjon,

Wat grappig! Het is inderdaad het Sanodome. Heb er heel erg zin in (op dit moment vind ik elke reden om niet te hoeven werken heerlijk ;-)

Voor jou wordt het ook spannend he? Houd me op de hoogte want ik ben razend nieuwschierig!!

X F

Hoi Fred,

Hoe gaat het ermee?
Wat fijn dat ze bij jullie in het ziekenhuis zo makkelijk zijn dat je weer voor en echo kon komen! Zelf had ik ook niet echt veel klachten hoor in het begin en wat je hebt, daarbij denk je dat je het je inbeeld, maar wacht maar! De klachten komen nog wel!
Enne die redenen om niet te kunnen werken herken ik ook! Je wil het liefst met jezelf bezig zijn en in het middel punt van de belangstelling staan! (kwaaltje?) Probeer er nu echt van te genieten, hoe moeilijk het ook is!
Heb je het eigenlijk al aan mensen vertelt? Zit me nu gelijk af te vragen hoe het eigenlijk met je moeder is, ook al is dit even geleden! Hoop dat alles weer wat rustiger is!

Hier gaat alles zijn gangetje, als ik heel eerlijk ben verveel ik mezelf zelfs een beetje! Zo erg dat ik nu meubels in de was aan het zetten ben, en dat heb ik echt nog nooit gedaan! (hoe bedoel je naar werk zoeken)

Ga maar is koken voor man lief!

Liefs Nienepien

Ps:vanaf vandaag mag ik thuis gaan bevallen! Weer een mijlpaal berijkt, dus laat die weeen maar komen!

Hoi Nien,

Kan me ook goed voorstellen dat je op een gegeven moment ook zoiets hebt van Laat nu maar komen! Heb je niet heel erg last van je rug door je dikke buik? Mijn rug is een buikje al gewend ;-) maar die van jou niet!

Dus de nesteldrang komt ookal een beetje door spullen in de was te zetten?! Nou ja, dan is alles straks mooi aan kant als de kleine komt!
Je wilt dus thuis bevallen? Het is hier altijd zo stil op straat dat ik dat maar niet doe... iedereen zou alles kunnen volgen hahaha (ik mag ook niet hoor i.v.m. hoge bloeddruk).

Met mij gaat het goed. Heb zin in volgende week maar het blijkt dat ik niet in de sauna mag.. nou ja, dat heb ik er natuurlijk graag voor over. Verder heb ik wel steken in mijn buik en ik hoop maar dat het er allemaal bij hoort. Wel heel fijn inderdaad dat ik zo even tussendoor een extra echo mocht laten maken!

Ben morgen "alweer" 8 weken hahaha (moet voor jou helemaal nog erg pril klinken).

Nou meis, sterkte met de laatste loodjes en houd me op de hoogte.

X F.

Terug
Bovenaan