Aangestoken door de koopgekte....

Hahahaha, begint er 1 over de kinderwagen, de ander over een kinderkamer.....
Hihi, wij hebben gister namiddag het hartje voor het eerst gehoord (nou ja, de bloeds-doorstroming), en we zijn daarna de Prenatal ingedoken.
En ja, we hebben naar de meubeltjes gekeken en bepaald welke stijl we willen.
En ja, we hebben naar de kinderwagens gekeken.
Joolz staat voor mij op de 1e plaats (maar vind mijn vriend te duur) en vervolgens had ik een Mutsy in mijn handen, waarvan de stang nog hoger kon, en waarvan de banden ook met lucht waren. Stoer.... Dus wie weet.....
Ik heb al wel de gehele verzorgingsset, bad + standaard, emmer, manicure en haar-set gekocht van Nijntje. Waskussen en waskussen-hoes. Hoes ook van Nijntje.... Zucht.
Ik vond het ook ineens een beetje eng en spannend allemaal. Over een half jaartje is het zover....
Vandaag ga ik nog meer spulletjes halen en ga ik meteen bij de Baby-dump kijken naar meubeltjes. Kijken of het daar goedkoper kan.... En dan morgen misschien al wel KOPEN.....
Liefs Frederique

Leuk allemaal he!geniet er maar lekker van!wij hebben nu alles wel,maar zodra we zeker weten of we een jongen of meisje krijgen word daar ook weer voor geshopt.ik vind die omslagdoek met frutstels van koeka zo gaaf!kan ook in de maxi cosi dacht ik!
liefs jootje

Wij hebben bij VanAstenSuperBabyStore een babykamer gekocht. Lissabon. Echt super gaaf, Deze winkel is ook goedkoper dan Babydump, misschien een aanrader. We weten nog niet wat het wordt dat komt 18 oktober, spannend!!!! We hebben ook al veel rompertjes gekocht van barbarapapa echt leuk die kleurtjes en winnie de poeh zo lief... Zeeman heeft leuke spulletjes voor de kleintjes.
Ik ben afgelopen maandag de stad in gegaan voor een andere jas, pas me andere niet meer, dat gaat echt snel zeg. Ik heb bij de hema ook hele fijne zwangerschapsonderbroeken gehaald die zitten ook heel goed en ondersteunen rug en buik. En bij de Etos heb ik Nuby speentje gehaald en drinkfles voor 6m+. was nu in de aanbieding dusja waarom niet.
15 oktober gaan we de babykamer ophalen en dan kunnen we de week erop beginnen met de babykamer ontwerpen en verven enzo. als het een meisje is komt Tinkerbel in de kamer en bij een jongen komt Cars in de kamer. Mijn vader gaat heel groot op canvas een tekening maken zodat we deze kunnen ophangen. Mochten we gaan verhuizen dat dit niet verloren raakt!!! Owjeej, ik ben weer lekker aan het babbelen hihi .

Prettig weekend alvast dames en groetjes aan je kleintje!!!

Groetjes Jessica Klijn + kleintje

Ik hoef niks te kopen haha. Heb alles nog van de 1ste dus dat scheelt weer. Ik koop wel wat kleertjes hoor maar aangezien wij niet willen weten wat t wordt blijft t bij neutrale kleertjes. Ik koop ook niet teveel hoor alleen voor de eerste dagen. Daarna ga ik wel gericht kopen.

Geniet van het shoppen haha.

xx

ik heb ook nog heel veel spullen dus hoef ook niks.. wel postiekleding voor de winter en een winterjas.. maar waar moet kdie vinden? iemand een idee en een beetje betaalbaar

Ik had een leuk idee van me moeder gekregen. Een winterjas maar ook leuk voor na de zwangerschap.
Ik heb afgelopen maandag bij de V&D een jas gekocht met 6 drukkers tot aan de buikrand dus heel me buikie kan er nog lekker ingroeien en na de bevalling kan ik nog lang met me jas doen. ideaal. positiekleding, tja ik ga veel jurken dragen met zwangerschapsleggings deze heb ik bij een panty speciaalzaak gekocht waren 8euro p.s. valt dus mee en je hebt alle kleuren, echt super fijn die vallen over je buik heen.

xx

wat leuk joh dat je bent begonnen met kijken en kopen haha ;) werkt verslavend !!
Voor de kinderwagen (wij hebben een stokke besteld.. maar zaten ook erg te twijfelen tussen de mutsy en de joolz.. maar vond de stokke het mooist en en mutsy paste niet in de auto) hadden we ook nog niet zoveel, maar nu hebben we nog gewinkeld bij de prenatal en paar leuke kleertjes en knuffeltjes gekocht ;) ook een lakentje met een deken (die van het draakje.. zo schattig). Dus het begin is er... maar er komt nog zoveel meer bij kijken !!! Nou ja we hebben nog wel even de tijd toch ?! Duurt nog lang genoeg dat half jaar ! (alhoewel de tijd wel super snel gaat).

Veel plezier nog met de winkels plunderen :)

Zo het dekbedovertreksetje is binnen. een witte met antraciet ssstttt.. ik slaap. deze vond ik wel zo leuk en lief. we hebben er ook gelijk een super zachte duodeken voor daarin gekocht. tja... verkocht dus!!!
nu zijn we rondkijken voor Finding Nemo muurstickers en spulletjes voor in de babykamer. aangezien dat we 2 katten hebben willen wij ook dat hun eraan kunnen wennen. december is altijd een drukke maand dus dan kunnen we vrijwel niks doen en in januari februari willen wij de babykamer al klaar hebben dus tja... shoppen he :) eindelijk de babykamer decoreren. :)
en a.s. zondag mogen wij de box bij vriendin van me ophalen, dus kunnen de katten daar ook al alvast aan wennen.

xx

Terug
Bovenaan