Aangezichtspijn

Hoi allemaal,

Ik ben 17 weken zwanger van mijn vierde kindje. Al mijn zwangerschappen zijn vlekkeloos verlopen!
Helaas heb ik sinds enige weken erg last van aangezichtspijn; waarschijnlijk is de aangezichtszenuw ontstoken danwel geirriteerd. Naar alle waarschijnlijkheid onder invloed van hormonen.
Van de huisarts mag ik 6-8 paracetamol slikken en is er verder niks aan te doen...

Is er iemand van jullie die hier ervaring mee heeft?

Petra

Ja ik! maar niet tijdens zwangerschap dan, het kwam bij mij door een aankomende migraine. Dan kun je eerst 4 a 5 dagen aangezicht pijn krijgen en dan komt de migraine. Heb migraine normaal gesproken? Dan kan het dit zijn. Zo niet is het dan idd wel een onsteking.

Helaas kan het heel lang duren omdat je niet de "juiste" medicijnen mag nemen wegens de zwangerschap. Ik vind voor deze pijn 6-8 paracetamol wel weinig. Maar als de HA zegt dat je niet meer mag hebben.

Iig veel beterschap.

Hoi petra.
Ik heb met 6 weken een kaakholteontsteking gehad. Heb hier een kuur en ook paracetamol voor gekregen. Maar na de kuur kwam het langzaam weer terug. Heb nog een aantal weken paracetamol geslikt. Met 10 weken was ik er eindelijk vanaf.
Inderdaad wat Josh zegt, er gaat een tijd overheen.
Iig veel beterschap.
Groetjes Linda

Hoi Petra,

Als het inderdaad ontstoken is dan zul je het moeten zien uit te zingen. Mocht het niet ontstoken zijn en chronisch worden dan adviseer ik je om naar de pijnpoli in het Lukas ziekenhuis in Apeldoorn te gaan. Ik heb jarenlang last gehad van aangezichtspijn en ben daar zo goed geholpen dat ik medicijnvrij door het leven ga (er überhaupt weer één heb want die pijn is geen feestje) en ik nu voor de tweede keer zwanger ben!

Mocht je een naam willen mail me dan even want ik vind het niet zo netjes om dat zo op het forum te zetten.

Heel veel succes en beterschap!
Michelle

Bedankt voor de reacties! Van de HA mag ik nu ook codeine voor de nacht. Nu kan ik veel beter slapen...dat scheelt al enorm!
Ik blijf hopen dat het snel weer over gaat....maar heb inmiddels al begrepen dat dat meestal niet zo is.

Van migraine heb ik normaal gesproken geen last gelukkig!

Petra

Terug
Bovenaan