aangifte

Wat heb je nodig voor aangifte van de baby bij de gemeente ?

Wanneer leggen jullie je vluchtkoffer klaar ?

Wij hebben een formulier meegekregen toen mijn vriend het kindje moest erkennen. Dat moet hij volgens mij meenemen.

Mijn tas pak ik binnenkort in mijn verlof in. Ik moet nog 1 week werken en dan heb ik verlof. Ik weet eigenlijk niet meer precies wanneer ik dat vorige x heb gedaan. Maar denk een week of vier voor de bevalling ofzo!?

Hi Hmimes,

Ik heb 't even opgezocht voor je:
Wat neem ik mee bij mijn aangifte?

U neemt een geldig identiteitsbewijs mee (bijvoorbeeld uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs). Als u getrouwd bent met de moeder van het kind neemt u uw trouwboekje mee. Bent u niet getrouwd met de moeder van het kind maar u heeft uw kind tijdens de zwangerschap erkend, neemt u het afschrift van de erkenningsakte mee.

Vluchtkoffer heb ik de vorige keer de dag voor de uitgerekende datum klaargezet, ik was overtuigd dat 'ie op de uitgerekende datum zou komen (en dat was ook zo) maar ik realiseer me nu dat dat toch wel laat is... Ik denk dat ik het nu een maand vantevoren doe.

wat ook wel belangrijk is om mee te nemen is de naam/namen van de baby of hem goed te zeggen is hoe het kindje heet :D!! vorige keer belde mijn man: hoe heet hij nou ook alweer?? door de zenuwen vergeten ofzo hihi...ook met spellen... anders heet je kind straks anders als jij wilt!

ziekenhuistas zet ik ook een paar weken vantevoren klaar... meer in de hoop dat het sneller komt als dat ik denk dat ik voor de datum ga bevallen :D! maar je weet nooit!

Hoi

Haha dat is toch ook wat de naam van de kleine opschrijven.. Ja je zal maar zenuwachtig zijn ;-)

De ziekenhuistas..ja wat stoppen we daar allemaal in.. en wanneer zet ik die klaar.. nog geen idee eigenlijk.. ik moet nog 8 weken dus heb nog ffies ;-)

Zo eerst even een geboorteplan schrijven, volgende week bevalling bespreken dus het kan maar klaar liggen.

Ik zit dat ook te lezen, ben een maart mamma,....dan hoef je toch niet persee je trouwboekje mee te nemen,..schaam,schaam,...weet niet eens meer waar die is:)Ligt ergends tussen de kaarten in een tas die ik op de zolder heb opgeborgen!
Liefs Nance

Terug
Bovenaan