Wij hebben een dochtertje van 13 maanden en ze is heel erg aanhankelijk als ik in haar buurt ben. Ik kan me geen centimeter verplaatsen want dan wil ze al weer dat ik haar vasthoud, ze komt achter me aan of gaat net zo lang aan mijn broek trekken tot ik haar oppak.
Ik kan echt niks doen en als ik haar even probeer te negeren begint ze heel hard te huilen. Even koken (iets opwarmen) of zelfs naar het toilet gaan is een hele opgave die niet zonder gehuil kunnen....
Meestal probeer ik haar af te leiden en even met haar te gaan spelen en dan op een geven moment weg te lopen maar dan heeft ze me meteen weer in de gaten en komt weer achter me aan. HELP!
Wie herkent dit, heeft tips en wanneer gaat dit over?
Marieke
Ik kan echt niks doen en als ik haar even probeer te negeren begint ze heel hard te huilen. Even koken (iets opwarmen) of zelfs naar het toilet gaan is een hele opgave die niet zonder gehuil kunnen....
Meestal probeer ik haar af te leiden en even met haar te gaan spelen en dan op een geven moment weg te lopen maar dan heeft ze me meteen weer in de gaten en komt weer achter me aan. HELP!
Wie herkent dit, heeft tips en wanneer gaat dit over?
Marieke