Aanhoudend bruin bloedverlies

Hallo dames!
Ik heb al de nodige topics gelezen over bloedverlies maar ben toch heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben nu waarschijnlijk 5-6 weken zwanger (onzeker ivm onregelmatige cyclussen) en heb al bijna 2 weken last van bruinig bloedverlies. Het is minimaal maar toch bij ieder toiletbezoek aanwezig. Ik heb geen krampen en het is ook geen helderrood bloed. In de eerste paar dagen had ik een intense afkeer tegen bepaald eten en werd ik misselijk van geuren. Dit is nu verdwenen.
De verloskundige geeft aan dat zolang het geen rood bloed is en er geen krampen zijn niet perse iets aan de hand hoeft te zijn maar ik ben er zo ontzettend onzeker over…. Een echo maken heeft nu nog niet veel zin en kan de onzekerheid alleen maar groter maken volgens de vk. Ik ben het hier wel mee eens maar nog 2,5 week wachten, pfff!
7 september hebben we onze eerste echo met 7+ weken.
Kunnen jullie ervaringen met mij delen? Wie heeft dit ook gehad? Bij wie kwam het goed en wie kreeg er helaas een miskraam?
 
Bij iedereen betekent dit iets anders.. alleen de echo gaat je echt iets vertellen

Ik heb het vorig jaar zelf ook gehad, zelfs 1x helderrood bloed twee dagen voor de echo.. ik wist het toen zeker, vast helemaal mis.. tranen.. maar bij de echo bleek er niks aan de hand te zijn. Bruine afscheiding hield aan Tot ongeveer 7 weken denk ik... Inmiddels een 9,5 maanden oude dochter?
Fertiliteitsarts zei dat het veel gebeurd.. soms oud bloed nog opruimen of iets bloedverlies omdat baarmoeder groeit en daar evt klein bloedvaatje bij gaat bloeden

Hoop voor je dat het allemaal goed is .. het wachten is verschrikkelijk..
 
Terug
Bovenaan