Aanhoudende buikkramp

<p>Hoi allemaal, </p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Momenteel ben ik 36+3 dagen zwanger van mijn eerste kindje. Sinds vanochtend 05:00 heb ik last van aanhoudende buikkramp ver onderin mijn buik. Het gevoel is te vergelijken met menstruatie kramp. Het word niet erger, ook niet minder, soms ebt het een beetje weg, maar het blijft toch heel de tijd aanwezig. Ik lig niet krom vd pijn, maar het is gewoon een vervelend gevoel. Ik heb geen harde buiken. Mijn kindje is al volledig ingedaald en zit vast in mijn bekken. Weten jullie wat de krampen eventueel kunnen zijn?</span></p>

Klinkt een beetje als de krampen die ik had na het plaatsen van mijn ballon (voor inleiding van oudste).

Zijn niet naar je kunt alles nog doen, beetje alsof je de volgende dag ongesteld gaat worden.
Ik zou je verloskundige even bellen en het melden kan zijn dat je baarmoeder al deels aan het ontsluiten is.

Sterkte !

Ik denk weeen zo voelde ze bij mij ook in het beginMisschien voorweeen  ?? Ik heb nooit  geen voorweeën  gehad  mijn eerste weeen  waren gelijk de weeën  van de bevalling Ik zou de verloskundige  even bellenSucces met  de laatste  loodjes

Terug
Bovenaan