aanhoudende buikpijn al vanaf eisprong vorige week...

hoi meiden,

wij zijn al 3,5 jaar bezig voor een 2de kindje.
helaas heb ik in deze tijd 3 miskramen gehad en 1 buiten baarmoedelijke zwangerschap.
We zijn nu sinds 9mnd weer aan het proberen, helaas zonder resultaat.
omdat ik toch wel heel benieuwd was of ik uberhaupt een eisprong heb ( eileider is verwijderd) en mn kans wil vergroten hebben we voor t eerst ovulatietesten gebruikt. zodoende weer ik dat ik vorige week woensdag of donderdag mijn ei gehad. we hebben de hele week geklust.
nu heb ik al vanaf afgelopen weekend een zeurderige buikpijn en ook last vam steken.
kan me niet herinneren dat ik dit zo duidelijk eerder heb gehad...
ik moet vlg woensdag ongesteld worden.
zijn er nog meer meiden die dit hebben of herkennen?
alle reacties zijn welkom ;-)

liefs butterfly

Hoi!

Ook ik heb dit een keer gehad nadat we die ronde een follikelmeting hadden gehad wist ik dus ok precies wanneer mijn ei was. Was ervan overtuigd dat het raak was maar helaas werd ik ongi...... Hoop dat het bij jou een positieve uitwerking heeft.

Succes met wachten!

Hallo!

Dit is zeker herkenbaar! Zelf ben ik in April met de pil gestopt. Daarna ben ik na 6 weken ongesteld geworden, vervolgens hebben we het zeer regelmatig gedaan en sinds een week of 5 heb ik veel buikpijn en steken. Nu ben ik al 7 weken niet ongesteld geworden en de buikpijn (menstruatiepijn-achtig) houdt aan. Een positieve test is er echter nog niet geweest. Afgelopen dinsdag had ik een test met een zeeeer licht streepje, maar vandaag was hij gewoon weer negatief. Ondanks dat ik dus net als jij last van mijn buik heb, betekent het ben ik bang in mijn geval niet dat ik zwanger ben. Maar waar die buikpijn nou wel vandaan komt? (Mijn huisarts gaf aan dat het kan komen van mijn baarmoeder en eierstokken die nu zelf weer aan het werk gaan om de hormoonhuishouding op gang te krijgen na het gebruik van de pil)....

Je hebt er wrsch niets aan, maar alle reacties waren welkom;)

he meiden,

dank je voor jullie reactie! helaas voor jullie niet positief :-( .
bij mij kan t iig niet van het ontpillen zijn want ben al heel lang niet meer aan de pil.
maar zekers alle reacties zijn welkom.
ik weet ook niet waarom ik nu ineens zo n last heb van mn buik. ben ook wel een beetje bang dat het komt dat ik er nu zo erg mee bezig ben. Dat mijn licha me dus zo voor de gek aan het houden is. :-(
zal nog een klein weekje geduld moeten hebben..

ik hoop voor jullie dat jullie snel een wondertje in je buik hebben!!

liefs butterfly

heey

Ik heb ook last gehad van buikpijn net als ik heb als ik ongi word. Ik heb ook twee dagen bloed verloren en daarna stopte het. Toch een test gedaan want ik had hele gevoelige borsten en ik kon niet tegen bepaalde geuren en ik hoopte het zo...en wat denk je twee dikke strepen dus hartstikke zwanger. Nu ben ik al weer 23wk dus het kan zeker..hoop het voor je.

hoi baby glenn,

dank je voor je reactie!
ik heb echt last van mn buik idd net of ik ongi word...
ik hoop dat het nu toch echt raak is... zijn inmiddels al zoo lang bezig dat ik eigenlijk de hoop aan het opgeven ben :-(

succes met je zwangerschap, geniet van dit mooie wonder!!

liefs butterfly

Ik had 5 dagen voor mijn eisprong tot mijn eisprong enorme pijn in mijn onderbuik, en daarna in lichtere mate en ik heb het nog steeds, ben nu 11.5 weken zwanger van 2 baby's.

Deze forum is van heel lang geleden..
maar leuk om te horen dat deze buikpijn, een zwangerschap kam betekenen
Ik zocht namelijk op Google naar ervaringen met lichte buikpijn na ovulatie. Dat heb ik nu sinds 7 dagen, na mijn ovulatie. Voor mijn ovulatie meer steken. 
Ik hoop zo dat ik zwanger ben. Voor 4 dagen wachten!?

Terug
Bovenaan