Aanhoudende kramp

<p>Hallo iedereen!</p><p>Ik zit ergens mee en kan het eigenlijk niet zo goed vinden op het internet. </p><p>Op dit moment ben ik 37+5 wkn, de kleine is al helemaal ingedaald en ready to go. Gisteren had ik een afspraak bij de vk en vroeg daar dus ook of ze al helemaal gezakt was omdat ik maar steeds een kramp en steken voel (lijkt op menstruatie krampen). Ja ze is al helemaal gezakt dus lijkt het me geen indalingsweeen. </p><p>Ik lees en hoor ook steeds dat weeën echt wel te herkennen zijn maar misschien ervaar ik het toch anders (dit is me 1ste kindje dus nog nieuw voor mij). Ik hoop eigenlijk dat de bevalling snel komt want kan niet wachten om haar in me armen te hebben maar heb dan ook weer angstgevoelens of er iets mis is en daarom de hele tijd krampen voel. </p><p>Ik vind eigenlijk dat de krampen soms anders aanvoelen, ene keer sterker dan de ander. Was vandaag wel gewoon lekker bezig met nog wat aankopen doen en daardoor de krampen niet echt voelde, maar zodra ik lig of zit ze wel weer voel.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee en hoe ging het bij jou?</p><p>Liefs!</p>

Terug
Bovenaan