aanhoudende ovulatiepijn?

misschien weet iemand dit. ik heb al sinds vorige week donderdag (nu dus al  7 dagen) last van pijn die ik normaal bij mijn eisprong voel. Normaal voel ik het echter maar 1 dag en nu dus al  een week. Het is een vrij onaangenaam gevoel en heb ook last van mn onderrug. Gisteren voelde het af en toe een beetje als menstruatiepijn, maar dat is wel weer weggegaan. Verder ben ik af en toe erg licht in mn hoofd, maar dat wijt ik maar aan de warmte. Ik ben op ongeveer dag 17 van mijn cyclus, die nogal wisselend is na 2 miskramen begin dit jaar. de ene keer 27 dagen de andere keer 31 dagen. Dus wanneer mn eisprong dan geweest is nu weet ik ook niet meer. Vandaag houdt de pijn op een echt ongename manier nog steeds aan. Het zijn soms ook echt steken. ik heb eigenlijk gewoon echt enorme buikpijn rond mn baarmoeder. Het duurt nu dus al een week. Heeft iemand een idee, want dit ken gevoel ken ik echt niet

danielle

Hoi Danielle,

Heeéél toevallig wilde ik net een topic openen met dezelfde vraag! Ik heb al 6 dagen het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Alleen zou mijn NOD over 7 dagen zijn. Mijn menstruatie is ook onregelmatig en ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is geweest. Mijn eerste zwangerschap nu 3 jaar geleden begon volgens mij ook zo, het stomme is dat ik het me allemaal niet goed meer herinner. Ik vraag me nu dus af of er meer meiden zijn met deze klachten. En hoe dat natuurlijk afloopt! Ik bedoel zijn we misschien zwanger of niet?

Groetjes Debra

hey debra,
als je nog maar 7 dagen voor je NOD zit kan het nauwelijks van je eisprong zijn. Ik zit er nog ietsje verder vandaan, maar heb dit ook bij mn eisprong nooit gevoeld. Voel me er echt niet lekker van gewoon.
ik hoop voor jou dat de ongiklachten duiden op een zwangerschap, als je dat normaal nooit voelt een week voor NOD.
Ik ga voor je duimen.

Liefs,
Danielle

Hoi Danielle en Debra,

Wat een bekend verhaal! Zie mijn topic op blz 4 van dit forum, bijna onderaan!
Ik heb zelf al vanaf vorige week woensdag last van mijn buik. Het is niet pijnlijk maar steeds aanwezig. Ook is het nog steeds opgezet. Op sommige momenten kan ik het vergelijken met ongi krampen, maar deze verplaatsen zich meer naar de voorkant van mijn onderbuik.  Zit op dag 27, morgen NOD. De warme golven, dit beschreef ik ook al in vorige topic, daar heb ik vooral last van als ik rustig zit of lig. Wat ik nog meer heb is een heel net aan aders op mijn  lies en wat naar beneden en naar boven. Er zitten zelfs twee kleine spatadertjes bij. Zeg steeds tegen mezelf dat het echt niet kan en ben bang dat ik me dingen verbeeld omdat je dat zoveel leest.
Vind het erg spannend wacht wel rustig af, en heb me nergens op ingesteld.
Nou, dames succes, we houden elkaar op de hoogte!
Gr Ilona

Hey Ilona,

Hoe is het nu, vandaag NOD toch? Zal voor je duimen dat alle voortekens zo goed zijn als ze lijken.

bij mij is de pijn ietsje minder vandaag, maar nog steeds niet helemaal weg. Heb wel iets gelezen over dat je soms een groot follikel kunt hebben wat dan niet meteen wil springen en dat dat een paar dagen aanhoudend de pijn kan veroorzaken. Dat zal het wel geweest zijn dan. Alleen is mn cyclus dan wel weer langer geworden en moet ik ipv iets meer dan een week, dan nu nog twee weken wachten...pfff.   Maar ja, laat het maar over me heenkomen, das gewoon het beste. Als je overal op gaat letten, werkt idd alleen maar averechts.

Ik duim voor je.

Danielle

Hoi Danielle,

Wat leuk dat je aan me denkt!
Gelijk met de deur in huis, ik ben nog niet ongesteld geworden!! Voel me eigenlijk prima!
Gisteren (nod) heb ik op het werk erge krampen gehad, herkenbaar voor mij als ongikrampen. Ook op de bekende plaatsen, rug en beide kanten buik. Had de hoop dus al opzij gezet. Maar tegen de middag was die pijn verdwenen en is s'middags nog even teruggekomen, maar daarna niet meer. En nog steeds geen ongi. Had gisteravond wel (smerig praatje) last van veel zeer vloeibaar witte afscheiding. Nu op dit moment voel ik helemaal niets. Mijn buik is nog steeds opgezet.
Nu schreef jij dat je op dag 17 zit en last hebt vanje buik. Ik heb met behulp van mijn agenda eens teruggeteld en bij mij was de buikpijn begonnen op dag 18! Ook de lichte duizeligheid enzo herken ik wel. Nou meid, misschien zitten we in hetzelfde 'schuitje'. Ik ben heel rustig zenuwen zijn niet meer te bekennen. Ga nog niet testen.
Wanneer is jou nod?En hoe gaat het nu met je?

Gr Ilona

Hey Debra,
Wal balen zeg. altijd weer een k**** gevoel he...
Ik ben nog aan het aftellen. Omdat de buikpijn zo lang heeft geduurd, weet niet precies wanneer nu mn ovulatie was, maar ik reken met donderdag omdat de buikpijn op die vrijdag ineens veel minder was, dus ga uit van mn NOD as donderdag. Ik voel van alles in mn buik. Vorige week zou ik zweren dat ik toen al   ongi zou worden maar dat was dag later weer weg. maar ook wel tekenen die ik ook altijd heb als ik ongi ga worden (afbrekende nagels heb ik altijd nu (helaas) ook). Heb dus echt geen idee wat het gaat worden..errug spannend.

Lief dat je aan ons dacht.

Danielle

Terug
Bovenaan