Aanhoudende pijn na curretage?

Hallo,

Vorige week woensdag ben ik gecureteerd, volgens de arts was alles goed verlopen.
Ik heb weinig bloedverlies gehad, nu alleen nog wat roze/bruinige afscheiding, maar ik heb wel wat pijn bij het plassen maar ook bij de grote boodschap. En ook wat onverwachte bewegingen doen me wat pijn zoals ergens een klein sprongetje van af maken. Bij het plassen voelt het een beetje als een blaasontsteking.

Wie weet of dit normaal is of herkent dit?

Gr. Roos

Hoi roseliek,

Ja denk het misschien te weten, heb dit namelijk ook gehad.
Ik had toen een lichte baarmoederontsteking en dezelfde klachten als jouw!!!
Dus zou maar gauw naar de huisarts gaan en ff laten nakijken.
Des te eerder ben je er weer vanaf en kun je weer gewoon verder gaan met verwerken das wel zo prettig toch!!!
Heel veel sterkte voor der rest!!!!

Liefs Sandy

jeetje,dit is wel heel herkenbaar. ik ben niet gecurrecteerd, maar wel miskraam.
en ik heb vanmorgen mn urine ingeleverd bij de huisarts omdat ik denk dat ik blaasontteking heb. pijn bij het plassen en vaker plassen. en wat pijn in mn zij af en toe. nou ik hoor vanmiddag de uitslag na 13.00, dus ik laat jullie dan wel ff weten of het idd blaasonteking was. is mischien ook voor jou,roseliek,wel handig om te weten.

liefs marjolein

Roseliek,

ik ben een poosje geleden ook gecuretteerd na een missed abortion.
Ook weinig bloedverlies gehad. Na 10 dagen kreeg ik veel buikkrampen, en had een 'lastige stoelgang" veel winden etc... deze deden erg veel pijn. Op een gegeven moment kwam er toen nog wat slijmvlies los onder de douche. een vies bruin kwakje... Geen leuk gevoel. ook kreeg ik toen ineens weer bloedverlies. net of ik een dag ongesteld was. Gyneacoloog gebeld, en deze zei dat het een dag mocht duren. Na deze dag was het over.
bij de controle (14 dgn na de currettage) zag alles er perfect uit... en 10 weken na de curettage bleek ik weer zwanger te zijn!!

liefs... maak je niet te veel zorgen!

Terug
Bovenaan