aanhouder wint!maar nog wel een voorzichtig hoeraaaatje hoor!!

hallo!

wat is het weer fijn om hier te zijn!
met dikke tranen zit ik nu te typen.
van blijdschap en van onzekerheid..
na 3 miskramen en op de kop af 2 jaar bezig zijn zou dit nu een groot kerstkado kunnen worden en word het nieuwe jaar goed ingeluid!

voelde me al dagen anders dan anders..
toch kon ik het niet thuisbrengen en dacht zeker niet aan een zwangerschap.
heb net een blaasontsteking gehad, een verkoudheid wie er maar niet uit lijkt te komen en sinds paar dagen s'avonds niet zo lekker..
omdat we zo gericht geklust hadden en e toch keer op keer hoopt dat het weer eens raak mag zijn..
deed ik afgelopen vrijdag al een test. veeeeels te vroeg maar de vorige keren was het soms ook al 4a 5 dgn vante voren zichtbaar..
eerst zag ik niets later een mini mini miniscuul streepje..met heen en weer wiebelen in het licht te zien..
kon dus van alles zijn..
nu   1 dag voor Nod merkte ik dat de twijfels weer toesloegen.
een DA test gehaald en na 3 minuten verscheen er eerst licht en toen steeds duidelijker een streep!!!
het is nog heel licht en enorm pril en er kan nog van alles gebeuren..
over paar dagen test ik opnieuw om te zien of ie beter kleurt..
pas dan haal ik goede hoop weer van stal en gaan we de weken van onzekerheden weer tegemoet!!

dikke kus ester

He Esther, wat lees ik nu....! Wat zou dit geweldig voor jullie zijn. Ik hoop zo voor jullie dat dit heel mooi gaat worden, al zullen de komende weken enorm spannend zijn.
Ik help jullie heel veel hopen, en van deze kant al wel vast een (voorzichtige) felicitatie!

Ik kon het toch niet laten om "even om de deur" te kijken. Had toch gezegd dat ik iets afstand wilde nemen, ook van dit forum.
Maar wat ik al zei, ik kon het toch even niet laten.

En nu ben ik wel even blij dat ik gekeken heb, lees ik ook nog positief nieuws!

Ik heb inmiddels de curettage achter de rug, en dat is me erg mee gevallen moet ik zeggen.
Behalve dat ze m'n infuus drie keer mis prikten, maar goed, dat nemen we dan maar voor lief...

He, nogmaals, ik hoop dat het jullie heel goed gaat, en dat het een ontzettend mooi 2009 mag worden!

Liefs,

Joye

Terug
Bovenaan