Aankleden bed

<p>Hallo,</p><p>Ik blijf met moeilijk vinden wat ik mijn kleintje aan moet doen met slapen. Ze is 8 maanden oud</p><p> </p><p>Ik heb haar nu een lange romper aangedaan met een zomerslaapzak 0,5 tog. </p><p> </p><p>Is dit te warm? Het is 20-21 graden op haar kamertje </p>
 
Er zijn lijsten met tog-waarden per temperatuur: https://www.24baby.nl/baby/verzorging-baby/togwaarde/ Deze vond ik wel duidelijk en overzichtelijk. Heb er nog geen ervaring mee maar het lijkt me ook best lastig dus denk dat ik die lijst tzt maar ga gebruiken.   
 
Al zie ik dat op de lijst staat dat de tog-waarde van een deken 1,5 tot 2,5 is, die van jou (die ik heb gekocht ook) is 0,5. Misschien valt die dan onder laken? 
 
Het verschilt zo per mens... Ik slaap nu alleen onder een laken en mijn man ligt nu onder het winterdekbed met mijn deel dubbel gevouwen er bovenop ? 
Misschien kun je haar ietsje warmer aankleden als dat je zelf in bed ligt?
Ik denk dat als je kindje goed slaapt en 's ochtends lekker warm aanvoelt, dat je goed zit.
 
Ik doe niets met de tog waarde. Mijn dochter slaapt snachts nog in een pyjama met gevoerde slaapzak, overdag een dunnere/zomer slaapzak. Ze voelt bij het wakker worden altijd prima aan wat betreft temperatuur.
 
Terug
Bovenaan