Aankleden voor de nacht

Mijn dochter is bijna 2, ze draag nu een romper met korte mouw, pyjama met lange mouw en lange broek en een gevoerde slaapzak zonder mouw. Zo deed ik het met de temperatuur ook toen ze jonger was.

Onze dochter van 14 maanden slaapt in een winterslaapzak met daaronder een wollen  romper en haar shirt erover. Ze ligt met haar benen ook ingestopt onder een deken. Wij hebben een koude slaapkamer en een koukleumpje ? 

Onze dochter slaapt in een romper en een winterslaapzak. Ze heeft hoogstens soms koude handjes maar verder voelt ze altijd warm genoeg aan. Ze is 13 mnd. Als het kouder is evt een romper met lange mouwen 

[quote quote=10503696]Mijn dochter is bijna 2, ze draag nu een romper met korte mouw, pyjama met lange mouw en lange broek en een gevoerde slaapzak zonder mouw. Zo deed ik het met de temperatuur ook toen ze jonger was.[/quote]
Dit precies. Ze is 1,5 
Vorige winter deden we met echte kou nog een dikke ledikantdeken erover aangezien haar kamer dan 15 graden wordt. Maar dat is nu nog niet het geval geweest. 

Mijn jongste is 13 maanden. Ze heeft een romper, dikke pyama en winterslaapzak zonder mouwen aan. Het is rond de 16-17 graden op haar kamer. Met een gewone pyama werd ze steeds wakker snachts en sliep ze onrustig. Ik doe geen deken, omdat ze door het hele bed gaat.

Terug
Bovenaan