Aankleden voor de nacht

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Kleden jullie je kleintje om voor het slapen gaan? een pyamaatje of gewoon in de kleren?
En doen jullie de sokjes uit of houden jullie ze aan?

Misschien beetje gekke vraag maar was er even benieuwd naar...

Groetjes Sabina

Hoi Sabina,

helemaal geen rare vraag hoor.
Wij kleden onze dochter om voor de nacht.
Voor de laatste fles van 21 uur doen we haar pyama jasje aan en een broekje daaronder gewoon een rompertje zonder mouwtjes.
Het broekje gaat wel uit omdat ze in een dunne slaapzak slaapt.
Anders is het veel te warm.
En ze slaapt in een slaapzak omdat ze niet stil kan liggen in bed en altijd haar deken kwijt is en ze zonder iets niet kan slapen.

groetjes Fanny

Onze dochter is 4,5 maand niet dat je schrikt van 4 flessen per dag en de laatste fles om 21 uur.
In het begin sliep ze in een pyama onder een dekentje. En de eerste week met mutsje en sokjes nog aan. Maar ze hield haar snel warm dus al snel zonder mutsje.

Hoi Sabina,

Ik kleed Daphne wel om voor de nacht. Ze ligt namenlijk in een inbaker zak. Ik doe haar daar in een romper in geen sokjes aan dan heeft ze het te warm. Toen ze nog geen inbakerzak had deed ik haar gewoon in haar kleertjes in het bedje en deed dan s'morgens nieuwe kleertjes aan.

Groetjes Margot

Hoihoi,

Mijn dochter heeft snachts altijd zon pakje aan met voetjes. Dit omdat zij vaak koude voeten heeft en s ochtends vaak boven de deken gaat liggen.
Sokjes trapte ze meestal uit, dus vond die pakjes een uitkomt. Toen ze nog wat kleiner was lag ze in een omslagdoek, daar bleven haar voetjes ook warm door..

groetjes Lydia

He Vlinder, haha komen we elkaar weer tegen!

Merijn die slaapt in een puckababy met alleen een rompertje. Straks gaat hij in een slaapzakje met een rompertje en t-shirtje, geen broekje en geen sokken. Zijn nekje voelt altijd prima aan, ondanks dat we een kouder huis hebben.

Terug
Bovenaan