aankleeddrama's

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Even mijn verhaal kwijt hoor! Noortje was altijd heel gemakkelijk en meegaand. Nu ze sinds ruim een maand eindelijk kan rollen van rug naar buik...kan ik soms mijn lol op bij het aankleden. Ze wil niet meer op haar rug liggen. Ook tijdens het verschonen draait ze steeds om. Wel eens een luier verschoont, terwijl je kind op haar buik over de commode tijgert? En heel boos wordt als je probeert haar om te draaien? Ik lach er maar om..maar wordt er soms moedeloos van. Al geprobeerd liedjes te zingen, speeltjes te geven om haar af te leiden op haar buikje te blazen..het werkt allemaal maar voor korte duur. Hopelijk is het een fase die weer over gaat.
Hebben jullie dat nou ook?

Groetjes van Marielle mv Noortje

Hahaahaaa...klinkt bekent, maar moet zeggen dat ik het huilen soms nader heb staan als het lachen. Wiek is ook zo'n type, ik kom een paar handen te kort hierin. Hij rolt en kruipt van links naar rechts op de commode. Deze staat aan het raam en daar kruipt ie rustig in. Daarna staat ie het liefst naakt voor het raam. Moedeloos word je er soms van.
Hetzelfde is met zijn slaapjes overdag, constant staan rollen en draaien als ik hem onder de dekens probeer te krijgen, dan giegelt ie een keer naar mij maar steekt mij vierkant de gek aan. Dan ben ik beneden en dan ligt de babyfoon ook alweer in bed of op de grond. Achja, het houdt je van de straat en laten we maar hopen dat het een fase is. Ik dacht altijd dat meisjes makkelijker zouden zijn, rokje of jurkje aan en klaar is kees, dan heb je geen drama's van 2 benen in een pijp!

Mausie, mama van Wiek 25/07/2006

Hahaha, lol
Ja hoor heeeel herkenbaar,ook al die afleiding helpt niet hoor!!   vooral leuk dat gedraai met een broek vol, en dan ook nog met zijn handjes proberen erin te graaien!
Zo ontwikkel je wel de vliegensvlug methode!! hahaha  
Ik hoop /denk maar zo zal wel weer over gaan

succes met de vliegensvlug methode!!
Gr Jolanda

Jaaa, dit klinkt heel bekend in de oren. Ik heb geen zin om er drama's van te maken dus ik kan nu de luier om doen als meneer op zijn buik ligt.
Hopelijk gaat het vanzelf weer over.

Succes en groetjes jama mv Thijs

Ja hier ook zo. Eerst toen ze kon draaien wilde ze alleen maar draaien. En sinds dat ze zelf kan staan wil ze alleen maar staan. Je word er vanzelf handig in ook in staat een luier aan doen. Alle nieuwe ontwikkelingen hebben zo hun voors en na's hihi succes!

Hier gelukkig niet zulke aankleeddrama's. Wieteke kan wel rollen, maar vind er eigenlijk niets aan.
Het enige is dat ze wel het liefst in haar eigen poep graait en ze kan haar billen optillen. Ook niet erg handig, al zwevend een luier omknopen. Maar goed, het went.
Succes met de rollende kinderen.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Ook hier is het drama met aankleden en vooral met de vieste luiers.
Afleiden met verschillende speeltjes en dan heel snel wisselen.
Je krijgt er vanzelf handigheid in.

groetjes anke

JAAAA heerlijk herkenbaar en dan op haar buik liggen en je aan kijken van ja en wat wil je er aan doen dan? Ach het gaat hopelijk van zelf weer over. Voordeel is wel dat je heeeeel snel wordt met verschonen en aankleden (dat laatste doen we inmiddels staand en zittend...)

Terug
Bovenaan