Aankleedkussen te klein...

Hallo allemaal,

Tijs (5,5 maand) is nu bijna 70 cm en het kussen ook. Hij kan nog niet zelf zitten en stilliggen doet ie ook niet. Hij ligt met zijn hoofdje op de rand van het kussen en slaat de hele tijd met zijn voetjes op de commode en niet zachtjes ook.

Hoe doen jullie dit?
Ik heb nog gedacht aan een XXL aankleedkussen, maar nieuw zijn die dingen 38 euro . 2e hands kan ik ze ook nergens vinden op internet.

Groetjes Leonie

hoi leonie.
ja ze worden snel te groot voor een aankleedkussen, maar ik doe mijn dochter van dik 2 jaar er ook nog op hoor, een dat trappelen doet mijn dochter van 6 maand ok, dan denk ik dat  moet toch zeer doen, maar ze maalt er niet om.
een xxl kussen vind ik wel erg duur, maar het gaat prima zo, zolang ze maar met de rug en hooft op het kussen passen is er niks aan de hand.
gr erica

Hoi, mijn zoon van ruim 11 maanden had dit ook vanaf hij ongeveer 6 maanden oud was, en ja wij hebben toen wel de XXL-kussen aangeschaft, en zijn er super blij mee.  Het badstofhoesje moet je er niet bijnemen, is niet handig. Maar wij zullen er zeker nog wel een jaar of twee plezier van hebben. Dus ja wat is dan die 38 euro, voor lekker comfortabel liggen. Tevens hebben ze ook afneembare dikke boxkleden op maat voor de Bopita-box Rocco.
Gr
Sandra

onze dochter was toen ze 5 maandjes was ook te groot voor het aankleedkussen.
omdat ze niet stil bleef liggen en constant begon te draaien hebben we een makkelijkere
oplossing gevonden die je geen cent meer kost!!

Leg gewoon je dekbed op de grond en klaar is kees!
ten 1e kun je gewoon lekker je gang gaan zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat ze zich pijn doen,of dat ze er vanaf vallen.
ten 2e hebben ze lekker de ruimte om na het aankleden te spelen en te leren omrollen.
onze meid wil niet anders meer, en zodra ze het dekbed ziet wordt ze al helemaal dol.
Ook leren ze er kruip bewegingen opmaken!!

succes!
simone

@ Vagabond, dat is wel een idee inderdaad.

Inmiddels zijn we weer een paar weken verder en heeft Tijs zijn voeten ontdekt. Hij ligt nu op het aankleedkussen met zijn benen in de lucht. Dus nu gaat het wel weer.

Terug
Bovenaan