Aankomen in gewicht...wanneer ?

Hoi allemaal,

ik was eigenlijk benieuwd wanneer je een beetje gaat aankomen in gewicht. Ik ben bijna 9 weken zwanger en ik heb zo'n leuk boek van MvM waar ik nu veel in lees. Er stond een tip om je bijv. elke keer op een vast tijdstip te meten (dus omtrek van je buik en borsten enzo) en je te wegen. Dus dit alles bijv. eens per week of eens per 2 weken .. of ja misschien wel eens per maand ofzo. Lijkt me best leuk om dat voor mezelf bij te gaan houden. Alleen weet ik niet zo goed of ik daar nu al mee moet beginnen. Ben juist sinds ik het weet eerst wat afgevallen (logisch volgens de VK .. ik was daarbij dan ook erg misselijk constant, zonder spugen gelukkig). Zijn er bij jullie die dit doen? Dus meten/wegen en zo ja .. vanaf wanneer ga je nu een beetje aankomen? Of verschilt dat juist bij de een of de ander? Ben benieuwd !!
 
tja...dat ligt denk ik ook een hoop aan hoe jij al gebouwt ben,als iemand een latje is(zogezegd) zal ze het wel sneller zien,want die heeft meer ruimte nodig als iemand die al wat fors is...ik kwam er pas achter dat ik zwanger was toen ik 11 weken was...dus dat zegt genoeg over mijn gewicht...
 
hoi.
petra wat kan je dat oneerbiedig zeggen zeg! (een latje)tss ik noem mensen die wat flinker zijn toch ook geen bulldozer?!
en even over dat gewicht terug te komen. ik ben nu 13weken en ben nog geen kilo aangekomen.
ik ben dus SLANK, en je ziet bij mij nu pas een heel klein bolletje op mijn buik.
groetjes sandy
 
Ik was met 16.5 week in totaal 2 kg bij gekomen. Dat valt reuze mee, zeker aangezien ik niet mager ben van mezelf. Ik heb wel het gevoel dat ik de afgelopen 2.5 week misschien wel 1 tot 1.5 eraan heb plakken (ben nu bijna 19 weken). Maarja, we zullen zien als ik 10 mei weer naar het ziekenhuis moet voor controle.

groetjes, Jane
 
nou ben van mezelf niet super slank maar ook niet dik gewoon normaal denk en ik ben in het begin ook afgevallen (maar was niet misselijk ofzo) 5 kilo zelf en nu ben bijna 22 weken zit er pas weer 3 kilo aan dus sta nog steeds op -2 maar de afgelopen 5 weken is het dus best hard gegaan want toen ben ik die 3 kilo aangekomen.
maar ik dnek ook dat het per persoon heel veel verschil ik ken mensen en zijn in totaal 30 kilo aangekomen en bij andere zijn er maar 12 kilo aangekomen dus het verschilt gewoon. nou indere geval een fijne zwangerschap toegewenst
liefs jacqie
 
Terug
Bovenaan