aankomen na een miskraam

Ik heb drie weken geleden een miskraam gehad. Maar sinds twee weken voel ik m'n zo opgeblazen ben ook aangekomen en m'n broeken zitten ook strakker met name om m,n buik en middel.Kan dit nog te maken hebben met hormonen??

Ik heb daar ook last van en vraag me af of ik misschien teveel gegeten heb...maar het is wel erg toevallig zo vlak na een miskraam. Alleen lijkt het mij niet dat hormonen zo'n uitwerking hebben op je omvang van je buik.
groetjes,A.

Nee ik weet het ook niet. Ik ben namelijk heel erg aan het opletten wat eten betreft en ben ook veel aan het bewegen
en dan nog aankomen?? misschien hoort het er toch wel bij. ( niet dat dat het ergste is maar toch )

Volgens mij gynacoloog komt het doordat het zwangerschapshormoon na je miskraam nog wel een aardig tijdje in je lichaam blijft "zweven". Daardoor heeft je baarmoeder nog steeds het signaal van zwanger zijn en blijft dus gewoon nog een tijdje doorgaan met het hele ontwikkelingsproces.

ook ik een vroege miskraam gehad
3 weken geleden
nu nog steeds bloedverlies en ook nog steeds een positieve test
ik hoor om me heen dat ik flink aangekomen ben
iemand dezelfde 3 problemen?
ik ben heel bang dat het mogelijk om een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gaat

Als je nu nog bloedt zou ik toch even om een echo vragen. Bij mijn vroege miskraam was ik na 1 week bloedvrij, bij mijn 11 weken miskraam na 2 weken
Kan zijn dat er nog wat zit...

Terug
Bovenaan