aankomen naar het stoppen met de pil?

hoi mensen,

ik ben sinds 3 weken geleden gestopt met de pil. nu ben ik in 2 weken tijd al bijna 2 kilo aangekomen. kan dat zijn door de hormonen of waar ligt dat aan?
daar ben ik namelijk behoorlijk van. zeker omdat ik de laatste tijd goed bezig was met afvallen.
wie heeft dit ook of heeft er een antwoord op?

ik ben sinds oktober gestopt met de pil en ben ook aangekomen! Ik heb niet het idee dat ik veel meer eet of snoep.
Ben ondertussen ook op vakantie geweest dus dat is ook niet echt goed voor de lijn. Maar met klussen verbrandt je wel calorieen he?!! haha groetjes

Hoi hoi,

Sinds ik met de pilben gestopt lijkt   het wel of ik een extra vetlaagje heb gekregen bij mij heupen. Ik ben niet meer gaan snoepen ofzo.
En zeker 1 week voor ik ongesteld moet worden ben ik ook ongeveer 2kg zwaarder. Ik heb het wel ergens gelezen dat het vaker voorkomt bij vrouwen. Het is dus denk ik echt een cyclusprobleem.
Maar goed, ik neem het nu maar voor lief, alles voor het goede doel

groetjes

Beide keren dat ik ben gestopt met de pil was ik binnen een week anderhalve kilo afgevallen. Toen ik weer begon was die anderhalve kilo er binnen een week weer bij...

Net andersom dus..

Pink

bedankt voor jullie reacties. blij dat ik niet de enige ben.
het is namelijk wel raar, eerst langzaam afvallen en nu langzaam aankomen. mijn man begon zich al af te vragen of ik misschien toch niet..... maar dat lijkt me erg sterk al gelijk binnen een maand.
wel ben ik vanochtend misselijk geweest. kan dat een teken zijn?
als ik een cyclus heb van 28 dagen dan had ik mijn eisprong 1 juli.

Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag nieuw! Heb al veel interessante berichtjes gelezen!
Ik ben sinds deze maand met de pil gestopt en heb gehoord dat je inderdaad last van puistjes kunt krijgen. Bovendien lees ik net dat er meiden zijn die aangekomen zijn, maar ook weer die afgevallen zijn. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Leuk om met jullie te klessebessen!

Dikke kus FAB xx

Terug
Bovenaan