Aankomen

<p>Hoe ging bij jullie het aankomen in de zwangerschap? Was na de bevalling veel er weer af?</p><p>Ik ben 24 weken zwanger en nu 6 kg bijgekomen :-o. Ik merk dat het de laatste 3 weken echt snel gaat (wekelijks op +/- 800 gram..).</p><p> </p>

Voor zwangerschap: 61 kg, einde zwangerschap 92 kg. Nu: 1.5 jaar later alweer een poosje 59 kg gelukkig alles er weer af...

Ik was ook rond de 6 kg aangekomen met 24 weken..nu inmiddels 18kg met 39.3 weken..voornamelijk vocht wat ik opsla.. achja.. het is niet anders

Ik was totaal 20 kg aangekomen waarvan de eerste 12 er na 2 weken alweer af waren. Hield aan het eind veel vocht vast. Nu gaat het wat langzamer maar val nog wel af. M'n dochter is nu bijna 15 weken. Maak je vooral niet te druk over hoeveel je aankomt. Zolang je gezond blijft eten zal het grootste deel er na je bevalling zo weer af zijn. 

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap 18 kilo aan gekomen. Mijn start gewicht was toen 49 kilo. 12 weken na de bevalling was ik weer 49 kilo, ging helemaal vanzelf. Nu in verwachting van de 2de ben nu 22 weken en ook al 6 kilo aangekomen. Maak me er niet druk over. Gaat er vanzelf weer af en zo niet dan extra bewegen en gezond eten?

Hi!!Ik ben op dit moment 30.5 weken en zit op 9 kg! De verloskundige zegt dat dit normaal is dus dat zal dan wel ik kom normaal gesproken niet zoveel aan en kon altijd alles eten wat ik wou. Ben benieuwd hoeveel zwaarder ik de laatste 10 weken nog ga worden haha!Succes allemaal!!liefs 

Ik was tijdens zwangerschap ong 8 kilo aangekomen en was na een week ong 12 kilo kwijt. Heb zwangerschapsdiabetes gehad en ben daardoor tijdens de zwangerschap afgevallen omdat ik bijna geen koolhydraten of suiker meer at om mn bloedsuiker laag te houden

Ik was bij mijn eerste 22 kg aangekomen en binnen 4 maanden na de bevalling was ik alles weer kwijt. Niet door te sporten of diëten. Gewoon gezond eten en je hebt genoeg te doen als de kleine er is ;-)  bij mij ging het dus eigenlijk vanzelf. 

Terug
Bovenaan