Aankomen??

Mag ik weten wat jullie al zijn aangekomen en hoe ver dat je bent.
Ik ben zelf nu 23 weken en ben op mijn eigen weegschaal al 8 kilo aangekomen.
Bij mijn eerste kindje was ik in totaal 24 kilo aangekomen. Hoop dus dat dit niet weer gebeurt. Iedereen zegt dat het wel mee valt 8 kilo dus daarom ben ik erg nieuwsgierig naar jullie.
Hoop daarom op zoveel mogelijk reacties.
Groetjes Bianca
 
Ik ben 20 weken en 5 kilo aangekomen.
Zie mijn vraag bij juli forum, daar heb ik een soort gelijke vraag gesteld.
Weet je nog van je vorige zwangerschap hoeveel je toen woog met 23 weken ?Misschien zegt dat ook iets. Tja dat valt niet mee he ? Het is een kwestie van gezond leven en verder maar afwachten.
Succes, sas.
 
Hoi sas
Bij de eerste was ik toen bij 23 weken 12 kilo aangekomen.
Zit er nu dus 4 kilo vanaf.
Wat wil dat zeggen dan?? Want bij de eerste was het een beetje mijn eigen schuld de eerste 5 kilo in elk geval. Nu heb ik erg opgepast wat ik eet maar het helpt niks. Nou ja na de bevalling maar flink op dieet haha.
Groetjes Bianca
 
Hoi Bianca,

Ik merk het ook hoor, ik eet gezond maar ik kom overal aan. Dus het zit niet alleen in mijn buik.
Ik heb weleens gelezen (tja er staat zoveel beschreven...) dat het aankomen bij volgende zwangerschappen vaak overeenkomt, mits je dezelfde leefstijl heb. Je zit er nu 4 kilo vanaf, misschien blijft dat dan wel en heb je deze alvast gewonnen.
Ach we weten waar we het voor doen en dat is meer dan de moeite waard toch ?
Fijne zwangerschap gewenst, gr Sas
 
Ik ben nu ruim 23 weken zwanger en ben in ongeveer 6 kilo aangekomen. De gewichtstoename gaat niet echt geleidelijk. tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap zaten de eerste 3 kilo er in no time aan! Het is in de maanden daarna bij die 3 kilo gebleven. drie weken geleden zag ik dat ik in 1 week (!!) 2,5 kilo was aangekomen. Ik probeer zo bewust mogelijk te eten en te bewegen, meer kan je niet doen en ach, je weet waar je het voor doet , toch?
 
Hoi,

Tijdens m'n zw.schap kwam ik slechts 10 kilo aan en bijna de helft ervan bleek uit mijn zoon te bestaan :)

In het begin viel ik 2 kilo af, daarna gebeurde er vrij weinig en rond 20 weken begon ik zowel in kilo's als in omvang pas te groeien (die buik ging toen wel erg hard....)

Rond de bevalling was ik ziek en voordat ik een week later naar huis ging zat ik alweer op m'n oude gewicht en 8 maand later ben ik zelfs 10 kilo lichter! En daar heb ik helemaal niks aangedaan (ben zelfs alweer aangekomen, want ik was ooit 15 kilo lichter dan voor de zw.schap)

Probeer je er niet al te druk over te maken! Je eten in de gaten houden en verder kun je er toch niks aan doen. Het hoort nu eenmaal bij een zw.schap en nu is het tenminste 'legaal'.
 
Terug
Bovenaan