Aankomen!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben nu 16 weken zwanger en ben al 7 kilo aangekomen! Ik eet niet zo heel veel,wie heeft er nog meer last van?
Mijn Gyn. was er niet blij mee...
Ben nu erg goed aan het opletten wat ik eet,ik weet het anders ook niet! Bij mijn vorige 2 kwam ik ook 32 en 25 kilo aan!
Ben benieuwd!
gr An

Hoi, bij mij is het de omgekeerde wereld, ben nu 10 weken zwanger en 10 kilo afgevallen!!!!
Dit heb ik bij de vorige zwangerschappen ook gehad ik eindig meestal aan het eind vd zwangerschap op mijn begin gewicht en ben na de geboorte zón 10 kilo kwijt!!
de omgekeerde wereld dus!!
liefs Daan

Ook ik kom deze zwangerschap ontzettend aan...
Van de 60 naar 72 in 24weken! Dus maar liefst 12kilo aangekomen!
Voel me ook echt dik!!! en dan krijg je vragen als: weet je zeker dat het er maar een is?
grrr

Heb wel de hele dag honger, vanaf het begin van mn zwangerschap, maar eet gezond!

Bij mijn zoontje was ik "maar" 14kilo in totaal aangekomen, ben er al bijna en ben nog maar net over de helft!

lfs Nika

hoi An, ik ben 20 weken en nog niet zoveel aangekomen maar in de verloskundigenpraktijk waar ik zit wordt je niet gewogen. als het kindje groeit en jij je lekker voelt is het prima zeggen ze daar. ik let wel op dat ik alles binnen krijg volgens de richtlijnen goede voeding, ik zou me maar niet zo druk maken
groetje Lia

Ik zit op 20 kilo erbij in 34 weken, maar eet minder dan normaal (heb gewoon minder honger) ik let op wat ik eet (op een keer wat lekkers na, moet kunnen hoor!)

Mijn moeder had hetzelfde dus zal ook wel lichtelijk genetisch zijn ben ik bang :p

Ik zit op 8 kilo gewichtstoename in 31 weken en eet echt alles waar ik zin in heb. Tijdens mijn vorige zwangerschap kwam ik in totaal maar 7 kilo aan en ook toen kon ik gewoon alles eten, terwijl ik normaal heel goed moet opletten om niet al te veel aan te komen.

Hoi hoi

Wat een verschil dan he per persoon!
Ik ben nu bijna 19 weken zwanger van mijn 2e kindje en ik ben nog helemaal niks aangekomen, ik ben alleen wat afgevallen.
Bij mijn 1e zwangerschap was ik 18,5 kg aangekomen!
Ik ben wel benieuwd hoor wat nu het eindresultaat is, maar ik maak me er maar niet zo`n zorgen om :)

Liefs Sarah

Terug
Bovenaan