aankomen

nou ik was er al bang voor toen ik ging stoppen met het kolven dat ik zou aankomen. Ben al 1.5 kg gegroeid. Baal er zo van. Probeer al lekkere dingen te laten staan en loop elke dag zeker 45 min.
Ga nu helemaal maar geen lekkere dingen nemen en hopen dat de kilo's er weer af gaan. Ben zo blij dat ik 90kg woog en nu alweer 93.
Mensen nog tips die al eerder gestopt zijn met bv en afvallen

X

Hoe lang ben je? Is 90 kg je normale gewicht, van voor de zwangerschap bedoel ik? ik denk echt niet dat je van het stoppen met kolven ineens heel veel gaat aankomen hoor! Misschien even wennen maar als je gewoon gezond eet en 45 min per dag beweegt denk ik niet dat het zo'n vaart loopt. Het lukt mij echt niet om elke dag zo'n stuk te lopen, vind ik al knap! Ik hang ook hele dagen in huis/ bank haha

Voor mijn zwangerschap woog ik veel zwaarder. Ben daarom zo blij dat ik eindelijk die kilo's er af heb.
Toen ik kolfde kon ik eten wat los en vast zat en kwam niet aan. Nu ik gestopt ben, let ik er wel op wat ik eet en kom aan. Daar baal ik zo van

x

ps 90 kilo bij 170 is wel te zwaar. Maar voelde mij er beter bij dan 10 kilo zwaarder

Ff inbreken hoor......wat heel goed helpt is water water en nog eens water drinken 1,5 - 2 liter naast je gewone koffie en thee!
Zet maar zo'n 0,5 ltr flesje op de aanrecht!
Voor of na elke maaltijd drink je die leeg evt wat lauw water.
Dat scheelt echt al HEEL VEEL!
Sucses ermee en maak verantwoorde keuzes tav je tussendoortjes.
Vaak is een cracker met magere smeerkaas en een kopje bouillion net zo lekker (of nog veel lekkerder) dan een hand voor snoep!!!

Gr louise maart 2011 mama

ps ben ook aan het lijnen haha vandaar.

Terug
Bovenaan