aankomende menstruatie of...

Nou waarschijnlijk zal het na het plaatsen van dit bericht doorzetten, en wordt ik dus ongesteld, maar ik ben er zo mee bezig dat ik het hier toch even van me afschrijf...
vandaag vier weken geleden heb ik de curretage gehad.. na een dikke 1,5 week was het bloeden aardig over en "mochten" we weer ;-)
Ik voel me de laatste dagen vreemd, rommelig gevoel in mijn buik, zaterdag had ik buikpijn en mijn geduld kan zo ook ineens op zijn. Ook heb ik best veel hoofdpijn..
Maar ik ben er de hele tijd mee bezig sinds ik me zo voel, dat had ik vorige keer ook en toen was het dus raak. Ik heb vrijdag spontaan een test gedaan, negatief, maar toen ik helder nadacht was het ook wel een beetje dom, want het zou NOOIT al aangetoond kunnen worden.. (vorige keer heb ik met 3,5 week + getest)
Ik heb ook t idee dat mijn borsten wat opzetten... Naja allemaal dingen waarvan je kan zeggen van: mmm wie weet, OF dat er een menstruatie aankomt!
Ik heb gister bij de kruidvat 2 testen voor 5 euro gekocht, en ik zat net op de wc en wilde er weer 1 doen, totdat ik een oudbloedstolseltje wegveegte. Echt oudbruin, en verder geen veeg oid te bekennen. Ik dacht wie houdt ik nu voor de gek! En heb de test weer weggelegd.. Ik denk ik wacht dit even af (gister tzelfde verhaal, maar vandaag niets dus!)

OWWWW ik haat wachten, ik ben er op berekend dat ik gewoon ongesteld zal worden, dat kan zelfs pas 6 weken na de curretage, maar ik weet ook dat het dan zo'n tegenvaller zal zijn!

ZUCHT nou ik schrijf het maar gewoon even van me af hier, en zoals ik al zei, waarschijnlijk meld ik hier vanavond of morgen dat ik mezelf idd voor de gek heb gehouden! (dan baal ik zo dat ik het heb uitgesproken,,,) ondertussen rommelt mijn buik door..

Nou ik stop, ik kan door blijven gaan, ik hou jullie op de hoogte!

Gr een gefrustreerde Evelien

Owh wat frustrerend lijkt me dit, ik heb ook al twee maanden erbij gezeten, van is het wel of niet raak....dus ik voel met je mee!!

Ik ga duimen voor jullie dat het wel raak is!

Groetjes
Angel

Ik weet precies wat je bedoelt, zo heb ik bij allebei mijn kindjes gezeten voordat ik wist dat ik zwanger was. Je lijf kan je zo in de war brengen! De laatste keer (toen ik zwanger was van mijn zoontje, maar het nog niet wist) dacht ik: ik ben niet zwanger. Ik heb het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden. En dat bleek dus toch niet juist te zijn!

Ik hoop dat je snel heel goed nieuws te vertellen hebt, ik weet hoe frustrerend het is als je graag zwanger wilt worden. Ik zal voor je duimen!!!

Groetjes,Linda

oo zeg dat is inderdaad frustrerend. Het kan alle kanten op...maar ik duim voor je dat het raak is natuurlijk!
Schrijf het maar lekker van je af hoor...alle beetjes helpen. Hou je ons op de hoogte?

groetjes Tamar

Hai,

Ik begrijp je zo goed, wat vervelend dat je moet wachten he!
Wat kan je lichaam je soms foppen en gek maken.
Ik weet er alles van, na anderhalf jaar is het nog niet gelukt om zwanger te raken.
Dus mijn lichaam heeft me ook vaak gefopt maar ook in de staak gelaten vind ik.
Ik hoop het voor je!

Gr Linda

Wat spanning en verwarring al niet met een mens kan doen. Ik hoop voor je op een goede uitslag en anders ff de dokter contacten en wie weet mag je daar dan een test komen doen?

Succes en we duimen voor je!

Liefs, Martine

Terug
Bovenaan