Aankomende miskraam?

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij helpen en heeft zoiets ook meegemaakt? Volgens het schema zou ik nu 6 weken en drie dagen zwanger zijn. Aankomende woensdag zou de eerste echo zijn. Nu kreeg ik vanavond de schrik van mijn leven. Tijdens toiletbezoek had ik hele licht bruinkleurige afscheiding. Tijdens het druk uitoefenen op mijn blaas had ik last van mijn onderbuik. Dit was een rede om het ziekenhuis te bellen. Gelukkig kon ik meteen langskomen om een echo te laten maken om te kijken of alles goed was. Het gekke was dat ze niets konden zien op de echo in de baarmoeder. Of het is nog in een te vroeg stadium en is er een verkeerde berekening gemaakt en ben ik nog niet zo ver als dat we denken. Het zou ook een buitenbaarmoedelijke zwangerschap kunnen zijn. Er werd dus ook gelijk bloed afgenomen en direct onderzocht. Na anderhalf werd ik door het ziekenhuis gebeld met de uitslag. Uit het onderzoek bleek dat het zwangerschapshormoon in vrij kleine mate aanwezig was wat niet duidt op een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Het kan ook een begin zijn van een miskraam. Volgens onze zwangerschapskalender kan het zijn dat  je nu (week 6, dag 4) en toe wat druppeltjes bloed verlies. Het kan hier gaan om een innestelingsbloeding. Dit is een beetje bloedverlies dat optreedt wanneer de bevruchte eicel zich innestelt in de baarmoederwand. Dit zou toch allemaal al achter de rug moeten zijn, dus hoe is dit dan mogelijk? Groetjes van een verdrietige Jeanette.

Ik denk dat je het nog ff moet aankijken hoe het verder verloopt. Het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn. En Dat ze nog niks konden zien op de echo kan te maken hebben dat je nog heel vroeg in je zwangerschap zit. Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt en wens je heel veel sterkte.

Jaccie 26 weken en 4 dagen.

Terug
Bovenaan