Aankondigen zwangerschap

Hoi allemaal,

Ik ben momenteel ongeveer 7 weken zwanger van ons tweede kindje.
18 juli wordt ik 30 en we willen het dan heel graag onze ouders vertellen, zij komen dan ‘s ochtends naar ons.
We zouden graag ons zoontje van 1,5 hierin een rol willen laten spelen, maar onze inspiratie gaat niet verder dan een romper of shirt met tekst.
Heeft iemand nog leuke, originele ideeën?
Alvast bedankt!

Als je taart uitdeelt wellicht papieren taartbordjes bestellen met bedrukking?

“guess who’s pregnant?” of “binnenkort nog een extra verjaardag erbij”. dan moet het wel een schone taart zijn, niet een met kersensaus en slagroom want dan zie je niets meer ? of je bedrukt rondom de rand.

vanuit hier alvast dubbel proficiat ?

Ik had een kaart laten maken met mijn eerste echo foto, dat deed ik in een envelop met het uitgerekende datum erop. Mijn zoon gaf het aan oma en opa.

Wij hadden cupcakes met baby hoofdjes erop laten maken. Die uitgedeeld als 'gebak' bij de koffie. Sommigen aten m zo op zonder te kijken, anderen snapten het direct of keken eerst een minuut lang heel verbaasd!

Wij hadden een fotoboek gemaakt van onze oudste en dan als laatste foto een foto van hem en de 8 weken echo. Ouders gingen er compleet blanco in van 'oh leuk een fotoboek' en daarna met grote ogen naar de laatste foto kijken.

Oooh als je jarig bent, kun je heel goed doen wat ik heb gedaan 3 jaar geleden. Heb toen gebaksbordjes laten bedrukken. Dus nietsvermoedend zat iedereen een gebakhe te eten, tot ie bijna op was.... bij ons was het toen de eerste dus daar stond op: keep calm want je wordt opa. Of oma. Maar tekst kun je natuurlijk van alles doen.

Terug
Bovenaan