Aankondiging aan opa & oma in buitenland

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik heb al heel Pinterest afgezocht en kan niet bedenken hoe ik dit wil doen. </p><p>Mijn vader (opa) woont in het buitenland en binnenkort wil ik hem origineel vertellen dat hij en zijn vrouw opa en oma worden. Het liefst verras ik hem door op de stoep te staan maar financieel zit dat er gewoon niet in.</p><p>Hebben jullie leuke ideeën hoe je dit zou kunnen aanpakken. Zelf dacht ik een leuk postpakketje te sturen met bv de echo foto maar wat dan verder erbij? Ik ben niet zo van die rompers met je wordt opa of oma erop, het mag wat creatiever en origineler. Op zoek dus naar wat inspiratie en hier genoeg moeders met leuke ideeën lijkt me. </p><p>Groetjes, </p><p>JOOWO </p>

Misschien een foto maken met 1 + 1= 3 op een muur geschreven en deze als een puzzel laten afdrukken. Losse stukjes in een doosje opsturen. Er zijn zoveel ideeen, misschien heb je hier iets aan. Succes!

Misschien een foto maken met 1 + 1= 3 op een muur geschreven en deze als een puzzel laten afdrukken. Losse stukjes in een doosje opsturen. Er zijn zoveel ideeen, misschien heb je hier iets aan. Succes!

Kun je skypen? 
Misschien is het leuk om het dan via een skype verbinding te vertellen.. 
Je zou een pakketje op kunnen sturen en de track and tracr code kunnen volgen zodat je kan zeggen ik bel je dan en dan even, wacht ff met het pakje open maken. 
Je zou vanalles in dat pakketje kunnen doen. Een idee zou zijn om er een puzzel in te doen met tips erbij voor als hij er niet uitkomt. 
Wat ook grappig is... de vrouw van je vader vooraf  vertellen wat jullie nieuws is, en je vader een koptelefoon opsturen die hij aan kan sluiten op muziek.. het pakket zelf verraad dan nog niets. je zou zijn vrouw dan de tekst kunen laten oplezen zodst hij liplezend moet raden wat zijn vrouw zegt. Je krijgt daar hele grappige filmpjes van! Iets met: je wordt opa. 

Wij hebben zelf een fotolijstje gemaakt met daarin de echo en de vraag of ze dit lijstje willen bewaren totdat er een echte foto in kan, n bij een klein neefje hebben wr een knuffel gegeven en gevraagd of hij hier goed op wil passen totdat de baby er is. 

Wat mij opviel, het opsturen van een echo betekend voor een man vaak niet zoveel, ik heb elke man horen zeggen die onze echo kreeg dat ze er helemaal niets van konden maken terwijl wij duidelijk hoofd en voetjes konden onderscheiden haha! 

Succes

Bedankt allemaal voor de tips!
Om extra info te geven... Aan Rein a, mijn vader woont in het zuiden van Engeland. We Skypen helaas nooit eigenlijk en houden zelfde telefonisch contact. Vaak is het gewoon kwalitatief goed als we elkaar zien en tijd kunnen besteden tijdens een vakantie en daarnaast hebben we ieder een heel eigen leven, een anders soort band als anderen hebben met hun vader.
Goeie tip Leone, ik vermoed alleen niet dat mijn stiefmoeder zo'n geheim zou kunnen bewaren, of in zo'n complot kan zitten, vandaar dat ik toch wat wil proberen met een leuk verrassingspakketje waarbij ze het allebei tegelijk te weten komen.

Misschien een doosje in een doosje in een ander doosje.. steeds ingepakt in papier.. dan denken ze dat ze een groot cadeau krijgen en dan als laatste een object bijv. Een speen/schoentjes/een roze en blauwe ( ... - vul zelf in, bijv grote strik, snoepjes etc. Bij de jamin hebben ze daar een assortiment voor, ook bijv. Van die flesjes zoals babyflesjes)  en een envelop met kaart en echo foto (voor als het niet duidelijk is)..
Ben benieuwd hoe en wat je uiteindelijk doet/gaat doen
Succes!

Terug
Bovenaan