Aankondiging zwangerschap aan familie/vrienden

Hoi,

We weten sinds zondag dat we opnieuw zwanger zijn!
Maar hoe vertellen we het iedereen?
We zijn nogal van de originaliteitsprijs, dus heeft iemand een geweldig idee???

Gefeliciteerd!
Bij de 2e hebben wij een duo fotolijstje gekocht wat we hebben gegeven. Links een foto van onze 1e en rechts een briefje dat die foto rond de 22e juli zou komen, want dan werd het 2e kleinkind geboren. (overigens ben ik overtijd, want die foto hebben ze nog niet kunnen maken)
De andere opa en oma hebben we chocolade letters gegeven met opa en oma (Was SInterklaas toen we het vertelden).

Succes!

hai..

ik had mijn zusje het al wel verteld.. en die zou me met het volgende familiefeest een pot augurken geven..kijken hoe lang het zou duren voordat iedereen het doorhad..

helaas is dit niet doorgegaan(mk).. mja volgende keer weer wat nieuws verzinnen..

en en? heb ik de originaliteitsprijs?

Hallo,Gefeliciteerd!!! Wij hebben 2 kleine poppetje gekocht bij de speelgoedwinkel.Nu is het zo dat mijn zus een zoontje heeft en mijn schoonzus in verwachting is.WIj geven 1 poppetje aan mijn neefje, met een foto van de eerste echo (17 augustus!) en 1 aan mijn schoonzus.Waarschijnlijk met de tekst: ik ben je nieuwe neefje of nichtje :)Vonden wij wel een leuk idee!Wij geven het op de verjaardag van mijn vader en schoonvader, die schelen namelijk 1 dag.Dus dan weten ze het een beetje tegelijk.Succes ermee!

Groetjes!

Hoi,

Gefeliciteerd!!!!
Bij jongste hebben we gewoon de test laten zien.
Nu is de jongste bijna 6 mnd en ben nu ruim 14wk zwanger.Bij deze zwangerschap hebben we een hele mooie duoplant gekocht en een kaartje met daarop gezinsuitbreiding.Aan de binnenkant hadden we gezet van lieve opa en oma omstraaks 5 febr 2010 kom ik ons gezinnetje uitbreiden.
Mijn schoonouders waren superblij!!!

Succes ermee

Groetjes

Terug
Bovenaan