Aankondiging zwangerschap

<p>Hoi hoi,</p><p>Wij zijn nadenkende over hoe wij onze zwangerschap aan kunnen kondigen op socialmedia.</p><p>We weten al hoe we dit doen (foto van echo, kalendertje, rompertje)</p><p>Maar ik zou graag een leuk engels/nederlands zinnetje erbij hebben. Iemand ideeen? ?</p>

Beste Anouk,
Misschien een idee om dingen te overleggen met je partner? Dan zul je vaak sneller een antwoord hebben op je vragen en onzekerheden.....
En... een zinnetje om de zwangerschap bekent te maken lijkt mij iets heel persoonlijks....

@Nopjes, waar staat het dat ze nog niet heeft overlegd met haar partner? Er staat toch ‘wij’ in haar verhaal. Lijkt mij het onderwerp ook niet.. En ze kan toch gewoon om ideeën vragen en vervolgens haar eigen zinnetje creëeren? ;)
@Itsanoukske: misschien wel cliché voorbeeld maar ik vind ‘A bun in the oven’ wel grappig. En misschien een andere variant op ‘je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien. Maar als ik ben geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?’. Je kan ook snuffelen op Pinterest en Googelen voor leuke zinnetjes. 

Aller eerst gefeliciteerd met de zwangerschap! 
Heel veel te bedenken, denk dat het meer is naar wat jullie gevoel zegt.. althans qua tekst dan.. 

Maar wat vb
Indd wat @daniellewp zegt, persoonlijk vind ik hem in het NL net wat leuker, onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen.. 
Dit speciale moment willen we graag met jullie delen
Zoveel geluk, zo klein verpakt, in (maand) wordt Baby (achternaam wat kindje krijgt) verwacht
Het wordt roze of het wordt blauw, we wachten geduldig op de komst van jou
We moeten jullie iets vertellen...
veel succes! Miss leuk als je laat weten wat het uit eindelijke zinnetje was ?

Mij lijkt het dat Nopjes het goed bedoeld, gezien het aantal topics anoukske al geopend heeft in haar prille zwangerschap. Daar zijn ze beiden vrij in uiteraard, vragen en reageren, maar zeker begrijp ik het goed bedoelde advies van Nopjes.. 

Terug
Bovenaan