Aankopen

Hebben jullie al iets gekocht voor je kleintje?? Is nog vroeg natuurlijk...

Toen ik bijna 10 weken zwanger was van de eerste had ik al wel wat minirompertjes en sokjes enzo gekocht, maar nu nog niks.... Alleen een zwangerschapsdagboek. Leuk om bij te houden, ik pak die van m'n vorige zw. sch. Er regelmatig even bij, om te vergelijken... Sommige dingen vergeet je zo snel weer..
Van dezelfde serie is ook een kraamvisiteboek en een babyboek erg leuk....
 
Hier ook een zwangerschapsdagboek (een hele kleurige met een lint... ook uit een serie) en een paar mini sokjes.

Gisteren kwam mijn paps op bezoek en die had een grote tas bij zich met cadeautjes. Zo is onze ongeboren frummel inmiddels trots eigenaar van een prachtige teddybeer en een leuk knuffelboek. Ik vind het zelf nog wat vroeg voor cadeaus, maar als 'opa' daar dan zo trots met alle ingepakte pakjes staat.... Het zwanger worden begint zo wel echt steeds leuker te worden :)
 
Ik heb alleen voor mijn zoontje een t-shirt gekocht met erop: grote broer. Verder nog helemaal niks.

Bij de eerste had ik de kast al zowat vol hangen hahaha. Eerst maar eens afwachten of het weer een jongen wordt of een meisje. Dat kan al met 16 weken, dan koop ik de winkels wel leeg.

Zwangerschapsdagboek doe ik niet meer aan, heb de vorige nog half ingevuld in de kast liggen ( ja, slechte moeder ik weet het)
 
Goed idee zo'n zwangerschapboek, ga ik van het weekend meteen kopen. Ik heb verder nog niks gekocht, durf het niet, wel had mijn vriend vorige week een lief klein knuffelaapje gekocht en op mijn kussen gelegd..echt lief!
 
Hier nog niks gekocht, maar zo zwangerschapsboek vind ik wel een heer erg leuk iedee! Dus die ga ik van het weekend gelijk halen en misschien ook alvast iets heel kleins, maar ik wil de goden ook niet verzoeken!!!
 
Vlgs mij heb ik dezelfde Melian!

Ik heb dat gevoel ook wel, dat je de goden niet moet verzoeken.. Maar anderzijds maakt het het ook allemaal wat concreter ofzo... Ik vind het door alle onzekerheden moeilijk om al echt te genieten, maar door dat boekje en door even te snuffelen op een babyafdeling krijg ik toch een beetje vlinders in m'n buik ;-))

Haha, normaal ben ik een redelijk nuchter mens, maar die nuchterheid is momenteel ver te zoeken :p
 
hoi Mickey33, mag ik vragen van welke serie? Ik wil graag een leuk zwangerschapsdagboek kopen maar ben nog niet echt geslaagd...

Ikzelf heb nog niets gekocht, maar manlief moest me wel tegenhouden... Als het aan mij lag had ik de prenetal al leeggekocht ;-) Het is ons eerste kindje en we vinden het heel bijzonder.

We hebben van vrienden de babykamer en box gehad en daarnaast zullen we nog ondergesneeuwd worden met spulletjes omdat wij de laatste zijn van de vriendenkring die een kindje krijgen... Kan handig zijn;-)

Ik ben nu bijna 9 weken en dinsdag krijg ik mijn 2de echo. Ben erg benieuwd!
 
Terug
Bovenaan