Aanleren slaapzak wegens staan in bed

<p>Hi allemaal,</p><p>Ikvroeg me af of we er goed aan doen om op 10 maanden leeftijd nog een slaapzak aan te wennen. We hebben dit maanden niet gedaan omdat hij nogal wijdbeens graag lijkt te liggen of in ieder geval die vrijheid graag heeft. Maar omdat hij inmiddels graag staat in bed en hij nogal wat omvalt willen we hem toch weer een slaapzak “aanleren”. Echter is het vooral overdag moeilijk voor hem in slaap te vallen. Hij is dan gefrustreerd lijkt het en na anderhalf uur valt hij snel in slaap als we zijn zak openritsen.</p><p> </p><p>Nu ga ik dus twijfelen. Moeten we dit even volhouden? Of doen we hier niet goed aan? </p>

Mijn zoontje gaat gewoon met slaapzak aan staan, dus ik denk dat het het niet echt tegen zal houden. Gewoon bed laag en lekker laten staan als hij dit doet.

Inderdaad wat hierboven gezegd wordt, ze hebben heel snel door dat ze met slaapzak ook kunnen staan! 

Oh nee dat geloof ik meteen haha, heb denk ik mijn vraag niet goed geformuleerd. 

Als het bedje laag staat dan komt de rand nu tot zijn schouder. Ben gewoon bang dat hij er op een gegeven moment uit kan klimmen? Of gebeurt dit niet zo snel?

Met slaapzak gaan ze ook staan hoor. Dus ik zou m lekker uit laten als hij dan zoveel beter slaapt. Bij mijn oudste dochter ook met 1.5 jaar gestopt met de slaapzak omdat ze zichzelf steeds vast draaide in de zak en daardoor boos en gefrustreerd werd. Lekker een fleece pyjama aan en dan blijven ze ook wel warm.

Met slaapzak gaan ze ook staan hoor. Dus ik zou m lekker uit laten als hij dan zoveel beter slaapt. Bij mijn oudste dochter ook met 1.5 jaar gestopt met de slaapzak omdat ze zichzelf steeds vast draaide in de zak en daardoor boos en gefrustreerd werd. Lekker een fleece pyjama aan en dan blijven ze ook wel warm.

En nee, eruit klimmen lukt écht zo snel niet hoor.. En er zijn ook genoeg kinderen die met slaapzak eruit klimmen. Maar een kindje van 10 maanden lukt dat echt nog niet!

Terug
Bovenaan