Aanmelden moeders voor moeders

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Ik ben benieuwd wie van jullie meedoet of heeft gedaan aan moeders voor moeders? En wanneer je je hebt aangemeld. </p><p>Bij mijn eerste wist ik er pas later van dus aangemeld met 8 weken volgens mij. Maar nu weet ik ervan en wil me eigenlijk meteen weer aanmelden. Ik vind het alleen spannend omdat ik mij in juli ook snel had aangemeld toen ik ontdekte zwanger te zijn en dit later is geëindigd in een miskraam en het dus moest afzeggen..</p><p>Liefs </p>

Hoi! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb mij direct na de positieve test aangemeld. Dit omdat ik zelf ook medicatie heb moeten gebruiken om zwanger te worden (3 jaar over gedaan). Ik wilde daarom super graag meedoen! Ik had zo iets van, mocht het mis gaan dan moet ik helaas afmelden of eerder stoppen. 
Heel veel succes en ik wens je een goede, voldragen zwangerschap =) 

Ik heb mij ook aangemeld. Ben nu 5+5 met. Afgelopen zondag met 5 weken aangemeld.
Ze komen hier 14 okt dus dan ben ik 7 weken 

Direct aangemeld en dus ook vanaf 6 weken al kunnen helpen! Ze gaf bij mijn intake ook aan dat veel vrouwen pas veel later in de zwangerschap zich aanmelden, terwijl het al vanaf vroeg kan:)

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! 
Ik heb mijzelf meteen aangemeld omdat ik gezegend was met een snelle zwangerschap. Dat gun ik iedereen en als ik iets kan doen om iemand te helpen doe ik dat met liefde.

Terug
Bovenaan