aanpak van kolven?

Hoi,ik ben nu net begonnen met kolven om het uit te proberen.Ik hoef pas in april te gaan werken maar heb totaal geen overzicht hoe ik dit aan moet gaan pakken?Volgens mij gieren de hormonen nog door mn lijf want ik snap helemaal niks meer :)
Hoevaak mag je eigenlijk kolven op een dag?En moet dat alrtijd om dezelfde tijd??Kan iemand me duidelijke uitleg geven?;-)
 
Je kunt het beste even met het consultatie bureau overleggen hoe je dat het beste kunt aanpakken. Maar vaak is het zo dat je de ene borst geeft en de andere afkolft (als je 2 borsten per voeding geeft tenminste). Zo kun je een voorraad aanleggen in de vriezer. Ik deed het altijd in ijsblokzakjes in de vriezer. En als je dan straks werkt kun je dus de voeding die je normaal gesproken geeft afkolven. Succes ermee. en hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Paula
 
Hi,

Ik kolf ook mijn voeding, maar dat is omdat aanleggen bij mij echt een probleem is. Kolven doe ik net zoals met voeding geven: op verzoek. Als het lukt doe ik dat voor het voeden (ongeveer een kwartier) en geef ik de voeding gelijk. Lukt dat niet, dan doe ik dat na de voeding. Ik merk wel dat het met de dag meer wordt. Onze Isa is nu 1 week oud en ik kolf mee dan ze nodig heeft. Ik moet gaan oppassen voor overstimulatie.

De voeding die ik over heb, gaat de vriezer in. Zo kan ik straks na het afbouwen, toch nog bv blijven geven.

Gr. Tamara.
 
Terug
Bovenaan