aanpassen aan moeder

Hi allemaal

Ik weet dat dit een probleem is dat meer aan mezelf ligt dan aan mijn kind. Ik moet haar 3 dagen per weel wakker maken om 6uur omdat ik naar mijn werk moet. Ik geef nog bv. Daarnaast moet ze zich zo vaak aan mij aanpassen. Vanmorgen nog. Om 8 uur wakker gemaakt omdat ik met haar wilde zwemmen, toen moest ze verplicht om 11 uur eten ( terwijl ze nog geen blijk van honger gaf) omdat ik naar de fysio moest. 's avonds hadden we een afspraak waardoor ik haar weg moest brengen naar mijn ouders ( kunnen niet naar ons komen) en haar daarna weer ophalen. Erg balen want ze sliep beide keren.
Ik voel me soms een slechte moeder hierdoor en kan het kwaad. Ze reageert er goed op hoor allemaal en het is niet zo dat ik van feestje naar feestje loop
 
Hai Anoniem,
Kan me goed voorstellen dat jij je zo voelt. Onze omgeving heeft namelijk allemaal een mening hoe het moet. Met name de goede raadgevers van de 3 r-en. Zelf heb ik met name na de geboorte van mijn dochtertje veel behoefte gehad om erop uit te trekken. Mijn omgeving vond dat ik haar te veel aandeed! Ze hoefde maar even te huilen en ik kreeg te horen dat ik het niet goed deed. Inmiddels is ze vijf maanden oud, erg vrolijk en spontaan. Wij kunnen haar overal mee naar toe nemen. Dussehh... Volgens mij hoef jij je niet zo druk te maken. Ik denk dat ze er meer mee gebaat is als haar moeder zich lekker voelt. En ze valt toch wel weer in slaap als ze weer thuis is? Ik snap dat je het wel anders zou willen, maar het is nu eenmaal zo. Geniet lekker van elkaar, liefs!
 
Terug
Bovenaan