Aanrader bij misselijkheid!!!

Hoi dames,
Ik heb heel erg last gehad van misselijkheid/ opgezwollen maag en diarree..
Niet erg lekker dus. Nou het  middeltje Okugest van VSM helpt echt!!
Binnen een dag ben je er vanaf. Helemaal homeopatisch en heel makkelijk..
Wou ik toch even met jullie delen. Misschien heeft iemand er nog wat aan.
Liefs Melanie

Ik had alles al geprobeerd, ook medicijnen van de huisarts en de gynaecoloog, en alle huis, tuin en keukenmiddeltjes en alle adviezen van vrouwen die ook misselijk waren geweest tijdens de zwangerschap... Maar helaas niets hielp echt bij mij. Ik hoopte er op dat het na de dertien weken beter zou gaan. Ook deze vlieger ging niet op... De gynaecoloog adviseerde me om acupunctuur eens te gaan proberen, ik geloofde er nooit in en had weinig hoop dat dit echt een wondermiddel zou zijn. Ondertussen ga ik nu iedere dag naar het ziekenhuis voor de acupunctuur en het werkt!!! Eerder moest ik 12 tot 16 keer op een dag spugen en kon ik amper wat in mijn  maag houden. Alleen al denken aan eten deed me al spugen... Nu krijg ik zelfs weer wat trek in eten en ben na eerst tien kilo af te zijn gevallen, nu weer een kilootje gegroeid, nog weinig, maar het begin is er weer! Ik heb zelfs dagen dat ik nu niet hoef te spugen, nog wel iedere dag last van misselijkheid, maar dat zal er wel bij horen, als het ergste spugen maar weg blijft. Misschien is het een tip voor anderen!

Groetjes Bianca, morgen 21 weken zwanger!

Ikw as bij mijn eerste tot zo'n 22 wken kostmisselijk, ook van alles geprobeerd, en ineens was het over. Bij mijn tweede ontdekte ik de bananen. Gewoon een klein stukje. Dat hielp me gek genoeg.

Het is mijn middeltje geweest nij de rest van de zwnagerschappen.

Sterkte meiden

Miep

Bij mij helpt een pepermuntje ook.
Ik heb (gelukkig) niet heel veel last van misselijkheid (ben nu 8 weken zwanger), maar als ik het op voel komen, neem ik gewoon een pepermuntje en voel ik de misselijkheid zo wegzakken.

Wat ook schijnt te helpen (heb er zelf geen ervaring mee) zijn zuurtjes.

Succes allemaal!

Groetjes,
Willy

ook ik kamp met het probleem misselijkheid.
al van alles geprobeerd maar niks mocht baten helaas.
ook ik kreeg via de verloskundige de tip om accupunctuur te gaan doen, en je zal wel denken wat hebben die naaltjes voor invloed. nou een hele hoop.
ik ga nu om de dag naar het ziekenhuis en ben van elke dag misselijk naar om de zoveel dagen misselijk. ooo, de dagen dat je niet hoeft spugen en alles een beetje kan doen zijn zo heerlijk.
ja, dames de accupunctuur is echt een aanrader.

gr. letteke

Hoi Letteke, Wat toevallig dat ik je hier op het forum tref! Ik dacht al: Bekende naam en je verhaal komt me ook heel bekend voor! hahaha... Zien we elkaar morgen nog in het ziekenhuis? Heb je al een paar keer niet getroffen op de kraamafdeling... Nou, we zien elkaar vast wel weer. Groetjes!

Bianca

Terug
Bovenaan